Beantwoord

TV ontvanger steeds resetten voor gebruik

  • 26 September 2019
  • 10 reacties
  • 241 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste.
ik moet steeds mijn tv ontvanger resetten voor hij aangaat, soms gaat het twee dagen goed en vervolgens start hij weer niet op.
Heb alle reset mogelijkheden al geprobeerd maar probleem blijft zich voor doen.
ik ben in het bezit van twee ontvangers en heb het probleem maar bij èèn van de twee, heb ze ook al omgewisseld van plek om uit te sluiten dat het aan de bekabeling ligt. Is het mogelijk dat de ontvanger met probleem misschien omgeruild kan worden.
Het gaat om een 4K ontvanger.
Gr. Bob
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 September 2019, 09:46

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Badge
Niemand die reageert van KPN?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Bob2308, bedankt voor je bericht!

Op het Forum kan het tot 48 uur duren voordat je een reactie krijgt, afhankelijk van de drukte.

Wat ik begrijp uit je bericht, is dat de tv-ontvanger ook na de omruiling van locatie nog niet goed werkt.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Om vanuit hier nog even wat te testen én om hem, indien nodig, uiteindelijk om te ruilen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen)?

En wil je even een seintje geven wanneer dat gelukt is? Dan help ik je graag verder!
Reputatie 2
Badge
Beste Susan.

Bedankt voor de reactie en alle begrip dat ik niet meteen geholpen kan worden, ben natuurlijk niet de enigste.
ik heb de gevraagde gegevens toe gevoegd, ik hoor wel hoe verder.
nogmaals alvast bedankt.

gr. Bob
Reputatie 7
Badge +21
@Bob2308 dankjewel voor de gegevens. Ik heb allereerst een ticket aangemaakt, zodat onze technische dienst op de achtergrond er eerst nog naar kan kijken. Zij zullen je op de hoogte houden via sms. Mocht er uiteindelijk uitkomen dat er een nieuwe ontvanger nodig is, of een monteursbezoek, dan zal dit in overleg gaan!
Reputatie 2
Badge
Vandaag nieuwe tv ontvanger ophalen en dan zien of het is opgelost , ga ik wel vanuit.😉
Susan (KPN) bedankt voor de snelle oplossing.

gr. Bob
Reputatie 7
Badge +21
@Bob2308, helemaal goed. Hou je me op de hoogte? 🙂
Reputatie 2
Badge
Susan.
tv ontvanger binnen zit er tot mijn verbazing geen afstandsbediening bij. En laat ik die van mijn nu wel samen met de ontvanger opgestuurd hebben. Dus gebeld en krijg er een nieuwe opgestuurd, heb met de tweede afstandsbediening wel de ontvanger in kunnen stellen maar verder reageert de ontvanger er niet op. Dus wachten op de nieuwe.

Gr. Bob
Reputatie 7
Badge +21
@Bob2308 , nee klopt inderdaad alleen de tv-ontvanger en stroomadapter! Ik snap dat je denkt dat de afstandsbediening hierbij hoort. Gelukkig is er eentje opgestuurd, en heb je die waarschijnlijk al ontvangen. Werkt deze ontvanger beter?
Reputatie 2
Badge
Hoi Susan.

De afstandsbediening ontvangen en alles doet het zo als het hoort.
Prima geregeld allemaal door KPN, mag ook wel gezegd worden.

gr Bob.
Reputatie 7
Badge +21
@Bob2308, super. Dankjewel voor de reactie en fijn om te horen dat hij het doet! Veel plezier ermee 😄

Reageer