Beantwoord

Tv ontvanger storing

• 9 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Onder doet mijn tv ontvanger het helemaal niet meer... hij gaat wel aan het lampje brand maar krijg geen zenders en geen beeld ? Heb hem al bij iemand anders geprobeerd en dan doet die hetzelfde volgens mij is deze stuk.. iemand een idéé???
icon

Beste antwoord door Vikash 12 oktober 2018, 14:32

Goedemiddag @Justin11. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de tv-ontvanger niets meer doet. Krijg je wel de programma informatie aan de onderkant te zien tijdens het zappen? Meestal kan je dit verhelpen door het software van de tv-ontvanger te resetten. Zou je dat als eerste willen proberen. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het verder voor je uitzoeken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Justin11. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de tv-ontvanger niets meer doet. Krijg je wel de programma informatie aan de onderkant te zien tijdens het zappen? Meestal kan je dit verhelpen door het software van de tv-ontvanger te resetten. Zou je dat als eerste willen proberen. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het verder voor je uitzoeken.
Hij doet nog steeds niks helaas ook onderin geeft die niks aan. Als het goed is heb ik alles ingevuld.
Reputatie 7
Badge +17
Wat vreemd dat een reset het probleem niet heeft verholpen. Ik heb zojuist een meting uitgevoerd en de tv-ontvangers zijn wel te benaderen. Ik zou graag willen weten of de andere tv-ontvanger in huis wel werkt op deze televisie. Zou je de ontvangers in huis willen omwisselen(HDMI kabel niet). Mocht dit ook niet werken dan zal ik een monteur aan sturen die ter plekke het probleem kan verhelpen.
Reputatie 7
Badge +17
We hebben niets meer van je gehoord. Heb je de tv-ontvangers nog omgewisseld?
Reputatie 7
Badge +17
We hebben helaas nog steeds niets van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn dat weet je ons te vinden!

Reageer