tv ontvanger stuk

• 3 december 2014
  • 5 reacties
  • 250 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo

Ik had het kunnen weten maar de helpdesk medewerkers verstaan hun vak niet

Gisteren kon ik op mijn ontvanger beneden niet meer in mijn opnames komen.

Ik bellen hoop bla bla goed we sturen een nieuw model.

Vandaag ontvanger ontvangen maar wel dezelfde als wat ik had

En grrrrr

Geen beeld klikkend geluid!!!

weer een dag zonder tweede tv. Erg handig met een autist in huis moet ik zeggen

En dan maar duimen dat het nu wel goed gaat.

Ach mevrouw u kan nog kijken toch......

Zijn collega blundert stuurt het verkeerde en ik heb weer mega stressbal in huis.

Als ik dan vraag om een ticket nummer zodat ik niet meer 0800 hoef te bellen dan kan dat allemaal niet.

De leugenaar!!!

Graag interventie van deze kant want aan de telefoon is bijna alles blond

Zoals je kunt lezen ben ik mega kwaad.

gr miekje

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Miekje,

Ik kan me voorstellen dat je in deze omstandigheden erg ontevreden bent over de gang van zaken. Ik begrijp dat je ook vandaag meerdere malen contact hebt moeten opnemen met de helpdesk omdat de koerier te laat is gekomen en het aanmelden van een ontvanger niet is gelukt.

Ik moet eerlijk zeggen dat de huidige status mij niet duidelijk is. Is de 1853 het model ontvanger dat problemen geeft op jouw aansluiting? Kun je mij toelichten wat er moet gebeuren? Dan maak ik dit graag alsnog in orde. Ik ga ervan uit dat we dit probleem alsnog kunnen oplossen, maar ik vind het erg jammer dat dit zo is verlopen. Mijn oprechte excuses.

Joran

Reputatie 1
Hallo Joran, 

Laat ik beginnen met het feit dat helpdesk medewerkers zeggen dat je niet naar de winkel kan om je ontvanger om te ruilen...

Dat kan dus wel gewoon en weegt voor mensen die dicht bij een winkel wonen op tegen een dag wachten op een koerier.

Verder was de koerier niet te laat maar had hij de verkeerde tijd in zijn papieren staan. En was ik al de derde klant die op deze manier is benadeeld.

Ik ga duimen dat ik morgen inderdaad mijn ontvanger aan kan melden!!!!

Want tot op heden is dat nog niet gelukt.

Ik zit te wachten op een belletje van de backoffice

Maar ik kan er verder niks mee want het ticket nummer heb ik niet ontvangen.

Het lijkt mij goedkoper en veel mileuvriendelijker om klanten in een winkel om te laten ruilen en als er dan toch vracht gebracht word de defecte zaken op te laten halen.

Maar mijn ontvanger is niet meer te zien in het systeem en toch krijg ik foutcode teveel ontvangers.

In de winkel doen ze er niet moeilijk over.

En op[ mijn vraag wanneer ik gebeld zou worden door de backoffice kreeg ik te horen waarschijnlijk morgen.....

Ik vind het niet kunnen dat er zoveel verschil is in de antwoorden van de medewerkers van de 0800 over wat wel en niet kan.

En een opmerking van ach u heeft nog 1 ontvanger die wel werkt heb ik alleen te zeggen dat ik voor 2 betaal en er ook 2 nodig heb ivm familie omstandigheden hier.

Hij had 2 dagen geleden gewoon moeten zeggen als u niet kan wachten tot morgen kan u zelf ruilen.

Dan sturen ze gisteren een ontvanger die stuk is ipv het nieuwste model.

Alles uitgetest hdmi slot werkt niet goed

Ik heb steeds meer de neiging om alles maar om te zetten naar een andere provider.

Dus ik zou graag zien dat ik mijn ontvanger aan kan melden en dan ga ik duimen dat de boel goed werkt

gr miekje

Reputatie 1
net gekeken op de decoder

hoopte stiekem dat het werkte

code: -8 is weg

nu is het F11

dat ter extra informatie

en ja het is de 1853 die hier veel problemen geeft

Reputatie 7
Badge +28
Dag miekje,

Allereerst excuses voor de late reactie, ik zie jouw bericht helaas nu pas. Ik begrijp dat na je laatste bericht alsnog een storingsmelding is aangemaakt voor de technische dienst. De laatste toelichting is van vanmiddag. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen om dit te bevestigen. Als er nog problemen zijn kijken we uiteraard verder.

Joran
Reputatie 1
Hallo Joran

Ik ben nog steeds niet gebeld!!!

Net nog speciale nummer gebeld en vanmiddag ook al .

Maar ja ik kan u niet zeggen of en wanneer u word gebeld..

Ondertussen  werkt wel het opname menu weer mijn mijn vraag is is er iets aan gedaan of is het omdat de ontvanger een paar keer uit heeft gestaan.

Is wel belangrijk om te weten als het weer gebeurd

Ook de opmerking van de laatste medewerker nou u kunt natuurlijk nog een keertje resetten om te proberen of het goed blijft gaan.... Slaat helemaal nergens op.

Weer een hok vol stress hier zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.

Hij wist nergens van en kon niks zeggen. Vaagheid troef . Dus een ticket maken heeft ook helemaal geen zin blijkt al wel weer.

Ik heb daar net gezegd dat ik binnen 24 uur telefonisch contact wil met iemand van de bakc office

Dus voor morgenavond 1800 hoop ik gebeld te zijn.

gr miekje

Reageer