Beantwoord

Tv ontvanger stuk

• 8 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik had 2 trage tv ontvangers, die zijn inmiddels vervangen door KPN, waarvoor mijn dank.
Nu wil ik de tv op de kamer van een van onze kinderen ook nakijken, doet deze het niet meer. Bij navraag aan onze zoon, geeft hij aan dat hij al een paar maanden de ontvanger niet gebruikt en daardoor ook niet wist dat deze het niet doet. Nu wil ik deze graag terug doen, ik betaal er tenslotte wel huur over, kan dat?
icon

Beste antwoord door Alex_P 11 oktober 2018, 19:17

Hi Trage tv ontvangers, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat je 3 ontvangers hebt. De eerste zijn inbegrepen, voor de 3e betaal je € 5.- per maand. Ik kan het uiteraard uit je pakket verwijderen, dan vervallen die kosten ook. Zal ik dat voor je doen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi Trage tv ontvangers, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat je 3 ontvangers hebt. De eerste zijn inbegrepen, voor de 3e betaal je € 5.- per maand. Ik kan het uiteraard uit je pakket verwijderen, dan vervallen die kosten ook. Zal ik dat voor je doen?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer