Beantwoord

Tv-ontvanger traag

  • 17 October 2020
  • 4 reacties
  • 296 keer bekeken

Hallo

Ik heb een experia box v10 / hmb2260 (bouwjaar 2016) en met ingang van het nieuwe menu is alles traag. Bijv. Gids, menu, zappen na zender, af en toe verdwijnen temporär de opnames - na restart tv-ontvanger zijn ze er weer. In de afgelopen tijd de software zeker 6 keer opnieuw installeerde. Tot aan fabrieksreset toe. Tijdens de softwareinstallatie wordt bij mij de Software Nr 1. geïnstalleerd, dan volgt het volgende softwarepakket Nr. 2. Maar dat duurt even lang als de eerste Phase. Ben je ca. 30 Minuten verder. Na dit hele gedoe werkt de tv-ontvanger redelijk, maar met iedere dag wordt die langzamer en langzamer. In de avonduren merk je dit goed.

Internet, vaste telefoon en WiFi werkt goed. Heb geen glasvezelaansluiting. Wel koper, 2 line. 

Ik hoop, dat KPN een oplossing heeft. Dit is niet leuk meer. 

Met vriendelijke groeten 

Hans

PS: Alles is met kabel direct aangesloten. Ik heb genoeg 'reset' en geïnstalleerd. Met de oude menusoftware werkte alles goed. Mijn mening is, dat de tv-ontvanger qua. tech. specificatie (proc. geheugen etc.) in verbinding met de nieuwste software te "zwak" is. 

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 18 October 2020, 08:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @hv, je bent helaas niet de enige; linkje en linkje

Bedankt voor de trostende woorden. Hans

Ik heb hetzelfde. Sinds een software update is de ontvanger ontzettend traag.

ik had gehoopt ergens een chat te vinden met kpn of zo.

is er iemand van kpn die naar dit forum kijkt?

is er een oplossing?

 

Ik heb hetzelfde. Sinds een software update is de ontvanger ontzettend traag.

ik had gehoopt ergens een chat te vinden met kpn of zo.

is er iemand van kpn die naar dit forum kijkt?

is er een oplossing?

 

Of KPN meekijkt ....... Ik heb zo mijn twijfels...Â