Beantwoord

Tv-ontvanger traag

  • 21 May 2021
  • 12 reacties
  • 125 keer bekeken

 

Het nieuwe ITV menu is echt geen vooruitgang, want het is bijzonder traag allemaal en geeft de nodige irritaties.
hoe zou dit opgelost kunnen worden?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 May 2021, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Dat hoor je niet veel meer. Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten aan het modem?

Hij is bekabeld aangesloten.

 

Het nieuwe ITV menu is echt geen vooruitgang, want het is bijzonder traag allemaal en geeft de nodige irritaties.
hoe zou dit opgelost kunnen worden?

Traag is een relatief begrip. Behalve wat dooddoeners, is er dus eigenlijk geen echte reactie op jouw vraag te geven. (Hou me ten goede. Ik weet gewoon niet meer hoe het vorig jaar was. Ik vind het aanvaarbaar, maar KPN daagt wel alle klanten met verouderde apparatuur uit om eens te kijken of het bij Ziggo beter is). Ik ben in dit forum niet onbegrenst lief voor KPN, dus ik heb niet zulke goede apparatuur als de mensen waarvan ik de indruk heb dat die dat wel zijn. 

Dus geef even aan, wat bij jou traag is. 

Badge +19

Geen switch er tussen? Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Hij is bekabeld aangesloten.

Ja die hebben wij ook in de slaapkamer. Je kan wat functies zoals de PIP uitschakkelen. Het blijft in ieder geval niet dat wat de klanten met andere apparatuur van KPN zoals Joep lijken te krijgen. Maar de oplossing voor klanten met een 2260 heb ik al beschreven.  

Geen switch er tussen? Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Er zit geen switch tussen rechtstreeks op het modem.

fabrieksinstellingen heb ik al een keer uitgevoerd.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Tv ontvanger traag, welkom! Jammer om te lezen dat je dit ervaart :-(. Ik ben ook wel benieuwd wat voor jou precies ‘traag’ is. Wat ervaar je precies? En bij welke handeling (gids openen, opname starten, van zender wisselen) etc. Heb je via de instellingen van het menu ook al eens een ‘frisse start’ geprobeerd? En heb je één of meerdere ontvangers in huis? Ervaar je het probleem dan evt. ook op meerdere ontvangers?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: hoe staat het er nu voor? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.

We hebben thuis op zolder een anderen tv ontvanger en die is veel sneller als je naar het menu wilt of je wilt opnamens trug kijken zit er een vertraging in bij het zoeken

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Tv ontvanger traag, welkom! Jammer om te lezen dat je dit ervaart 😞. Ik ben ook wel benieuwd wat voor jou precies ‘traag’ is. Wat ervaar je precies? En bij welke handeling (gids openen, opname starten, van zender wisselen) etc. Heb je via de instellingen van het menu ook al eens een ‘frisse start’ geprobeerd? En heb je één of meerdere ontvangers in huis? Ervaar je het probleem dan evt. ook op meerdere ontvangers?

Je hebt nu eigenlijk alleen m'n laatste vraag beantwoord 😉. Zou je de andere vragen ook nog willen beantwoorden? Welke ontvanger heb je boven staan? Is het een idee om ze eens om te ruilen?

Omruilen gaat niet werken dsn hebben we geen geluid via onze tv omdat dst een veel nieuwer kasje is

Reputatie 7
Badge +30

Oké maar wat ervaar je nu precies? Ik heb meer informatie nodig dan ‘het is traag'. Wat ervaar je precies? En bij welke handeling (gids openen, opname starten, van zender wisselen) etc. Heb je via de instellingen van het menu ook al eens een ‘frisse start’ geprobeerd? Je mag ook altijd even telefonisch contact opnemen. Dat kan via het gratis nummer 0800-0402. Mijn collega's kunnen meteen met je mee kijken en e.e.a. testen.