Beantwoord

tv ontvanger via infrarood gebruiken

  • 26 November 2019
  • 4 reacties
  • 1915 keer bekeken

Digitale tv ontvanger uit t zicht plaatsen en toch kunnen gebruiken, iemand ervaring mee? Op het forum lees ik dat dit zou kunnen met een infraroodaansluiting op je kastje en een ontvanger in het zicht. Gebeld met kpn en via de chat geprobeerd een antwoord te krijgen maar kpn geeft aan dat het alleen via de nieuwe 4k verbinding kan (heb ik niet en wil ik niet) en over andere mogelijkheden geven zij geen advies. 
Dus iemand die hier ervaring mee heeft, voordat ik een nieuwe tv kast koop en geen tv meer kan kijken.

Ik heb nu een motorola vip1963  kastje

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 November 2019, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

De Motorola die je nu hebt mag je omruilen voor een nieuwere versie, deze is echt een oudje! 

Ik gebruik hem nu niet en als mijn vraag uiteindelijk niet mogelijk is gaat hij sowieso weg, dus dan maakt het niet uit:)

Hoi @Viefhuis . Welkom op het forum.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn collega @Alex_P  wel. Zie deze topic(s) https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/beste-infrarood-extender-465962

Laat je weten of je hier iets aan hebt?

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!

 

(hier is nog een topic met uitleg over de mogelijkheden)