Beantwoord

tv ontvanger via router

• 11 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 754 keer bekeken

hallo allemaal,
wij gebruiken hier thuis de experiabox v10 en hebben een ethernet kabel lopen naar de 2e etage waar vervolgens een router op is aangesloten.
Dit is een TP-Link TL-WR842N/ND v3 die draait op openwrt (puur omdat ik het er niet meer af kan krijgen dus mocht iemand nog tips hebben *knipoog*)
het probleem is nu dat er op deze router een 2e tv ontvanger aangesloten moet worden maar deze geeft dan aan dat de geen enkele zender gevonden kan worden. ik heb verscheidene dingen gelezen over ipmg snooping en vlans maar simpel gezegd zeggen deze mij niet veel en lukt het mij ook niet op ipmg snooping aan te krijgen (als ik dat uberhaupt kan) ook heb ik er aan gedacht om de router gewoon compleet te veranderen in een switch maar ik weet niet precies welke dingen ik hiervoor uit moet zetten.
graag hoor ik van iemand of een van deze dingen zou kunnen werken en hoe ik dat dan aan kan pakken

Mvg. Yvalson
icon

Beste antwoord door Dronkers 11 augustus 2018, 02:07

het probleem is opgelost het is me eindelijk gelukt mijn router om te zetten naar een Dumb AP
Bekijk origineel

1 reactie

het probleem is opgelost het is me eindelijk gelukt mijn router om te zetten naar een Dumb AP

Reageer