Beantwoord

Tv ontvanger werkt niet

• 23 mei 2013
  • 2 reacties
  • 20091 keer bekeken

Hoi,

Sinds vandaag werkt mijn tv-ontvanger beneden niet meer. De ontvanger gaat software laden en vervolgens de EPG. Echter op een gegeven moment start het hele laadproces weer opnieuw. Soms komt er na het laden van de EPG een zwart beeld maar 2 seconden later verandert dat weer naar het laden van software scherm. De ontvanger zit via de kabel verbonden. Ik heb interactieve tv

Onderstaande geprobeerd:

- Tv- ontvanger uit en na 30 seconden aan
- Stroom van de tv-ontvanger gehaald en na 30 seconden weer aangezet
- Modem uitgezet en na 30 seconden weer aan
- switch uitgezet en na 30 seconden weer aan
- Tv- ontvanger van boven gewisseld met die van beneden maar de originele van beneden doet het boven ook niet. 
- modem  en switch samen uit en na 30 seconden aangezet
- moden en tv ontvanger samen uit en na 30 seconden aangezet
- tv ontvanger en swith samen uit en na 30 seconden aangezet.

Ik vermoed dat door het onderhoud van vannacht de tv-ontvanger niet meer werkt. Kan het zijn dat mijn tv-ontvanger verouderd is? Of hebben jullie nog een andere oplossing?

mvg,

Ferry
icon

Beste antwoord door Jeroen_ 24 mei 2013, 10:03

Beste Ferry,

Kun je aangeven welk type ontvangers je momenteel in huis hebt en met welke je nu deze problemen ervaart? Wat je nog zou kunnen proberen is het resetten van je ontvanger, dit doe je volgens deze stappen. 

Mocht dit geen effect hebben, ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer, telefoonnummer en het serienummer van de desbetreffende ontvanger.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Ferry,

Kun je aangeven welk type ontvangers je momenteel in huis hebt en met welke je nu deze problemen ervaart? Wat je nog zou kunnen proberen is het resetten van je ontvanger, dit doe je volgens deze stappen. 

Mocht dit geen effect hebben, ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer, telefoonnummer en het serienummer van de desbetreffende ontvanger.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Hoi Jeroen,

Ik heb de ontvanger gereset met de stappen die je aangaf en dat werkte. 

Dank je wel voor de hulp

Reageer