Beantwoord

tv-ontvanger werkt niet meer

• 18 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 414 keer bekeken

één van de twee tv-ontvangers werkt niet meer.
hij start normaal op maar na de cijfers 888 schakelt hij over naar ---. dat duurt ongeveer 10 min. met het bericht om de tv-ontvanger op stand-by te zetten en 10 sec. weer aan te zetten.
dit heb ik ongeveer 30 keer gedaan, zelfs de stekkers uit de stopcontacten en gehandeld zoals omschreven
op blz. 109 van de handleiding.
alles geen resultaat, zou hij echt stuk zijn ?
icon

Beste antwoord door radarman 25 augustus 2017, 08:34

Hallo Joran,
Het pakje met de nieuwe ontvanger was bij het Postnl afhaalpunt "zoek" , na heel veel bellen met Postnl en heen en weer geloop opnieuw met de klantenservice van KPN gebeld en er werd direct een andere ontvanger gestuurd maar nu naar mijn huisadres. Perfect.
Direct aangesloten en ook de nieuwe update geïnstalleerd en het werkt perfect, nu nog...
Nogmaals bedankt.
Radarman.
Bekijk origineel

5 reacties

Radarman ik heb precies dezelfde klacht. Ik ben benieuwd naar de reactie
Reputatie 7
Badge +28
Welkom radarman en Youngone, sorry voor de late reactie. Vervelend dat jullie allebei last hebben van deze storing! Hebben jullie geprobeerd een fabrieksreset uit te voeren? Als een ontvanger vastloopt bij het opstarten is dat vaak de oplossing. Als dat niet het geval is, reageer dan op het privébericht dat ik heb gestuurd. Dan zorg ik dat de defecte ontvanger wordt omgeruild.
Hallo Joran,
Vanmorgen heb ik de klantenservice gebeld en die vriendelijke mevrouw wist mij te vertellen dat het apparaat inderdaad stuk was en ze wist ook dat het al een paar dagen zo was.
Enfin, nieuw apparaat wordt morgen afgeleverd aan een ophaalpunt terwijl ik het kapotte apparaat daar direct kon inleveren.
Al met al 15 minuten aan de telefoon gezeten en het [robleem is opgelost.
Nogmaals dank.
Radarman.
Reputatie 7
Badge +28
Blij dat het is gelukt @radarman! Werkt alles goed met de nieuwe ontvanger?

@Youngone: Ik heb van jou nog geen privébericht gezien. Heb je al op een andere manier contact opgenomen of kan ik je hier nog mee helpen?
Hallo Joran,
Het pakje met de nieuwe ontvanger was bij het Postnl afhaalpunt "zoek" , na heel veel bellen met Postnl en heen en weer geloop opnieuw met de klantenservice van KPN gebeld en er werd direct een andere ontvanger gestuurd maar nu naar mijn huisadres. Perfect.
Direct aangesloten en ook de nieuwe update geïnstalleerd en het werkt perfect, nu nog...
Nogmaals bedankt.
Radarman.

Reageer