Beantwoord

Tv ontvanger werkt niet meer

  • 1 May 2019
  • 10 reacties
  • 972 keer bekeken

Ik heb een vergelijkbaar probleem een van de aangemelde kastjes is stuk ( doet helemaal niets meer en het lijkt of er geen spanning meer wordt doorgegeven, dus heb ik een nieuw kastje dat ik nog heb liggen ( ook nieuw uit de doos van KPN gekregen ) aangesloten.
Resultaat, Foutcode F014 en code 843,
Modem gereset, tv ontvangen gereset, kabels uitgetrokken etc, maar niets helpt.
Er is niets veranderd aan de bekabeling, Het oude kastje was opeens dood.

Ik hoef me ook geen extra ontvanger aan te melden, want daar betaal ik al Jaren 4 euro voor.
Hoe kom ik verder.

admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 May 2019, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @Julebra . Wat vervelend dat jouw tuner het begeven heeft. Je kunt daar gewoon een nieuwe voor krijgen!
Ik wil dit graag in werking zetten. Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Profiel aangevuld, maar een aantal zaken weet ik nu even niet zoals het klantnummer en model kastje.
Dankjewel! Dat zal ook niet nodig zijn. Ik heb je gegevens al gevonden.
Ik zie momenteel 4 aangemelde tuners. Ik heb eigenlijk het serienummer nodig van de ontvanger die stuk is. Om het jou wat makkelijker te maken heb ik de laatste 3 cijfers van iedere tuner hieronder opgeschreven. Kun jij onderop de kapotte tuner kijken. Daar zit een label met hopelijk een code die jij hieronder herkent. Laat even weten welke het is! :-)

Tv-ontvanger 1: xxxxxxx737
Tv-ontvanger 2: xxxxxxx552
Tv-ontvanger 3: xxxxxxx255
Tv-ontvanger 4 :xxxxxxx233
Het is xxxxxx552
Top! Ik stuur je straks een privébericht met logistieke info. De nieuwe is onderweg!
Kan ik het "nieuwe" TV-ontvanger dan niet installeren, en zo nee wat moedt ik hiermee dan doen?
Zodra je die nieuwe ontvanger hebt opgehaald en aangesloten en het werkt kun je overgebleven tuner gratis terugsturen naar:

KPN Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan den Rijn

Laat je weten of het lukt met die nieuwe tuner die ik je gestuurd heb?
Is alles ondertussen netjes opgelost, @Julebra ?
Ja het is gelukt met de nieuwe TV Ontvanger, starte meteen op ging Software downloaden en nadat alle gegevens waren ingevoerd. deed alles het weer.
Wat ik echter niet begrijp is dat ik de TV-ontvanger die nieuw in de doos nog had liggen niet wilde werken.
Wat is het verschil dat deze niet opstart en de ontvanger die ik toegestuurd gekregen heb wel??/
Ik denk dat jouw kapotte tuner nog niet administratief afgemeld was. Aangezien je een beperkt aantal tuners op een adres kunt aanmelden (afhankelijk van je abonnement) blokkeerde die andere tuner daar misschien op. Ik heb wél jou stukke tuner afgemeld. Waarschijnlijk zat het hem daar in. :-)
Ik ben blij dat het werkt!