Beantwoord

TV ontvanger werkt niet meer

  • 18 January 2020
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Mijn Tv ontvanger doet helemaal niets meer geen lampjes helemaal niets meer,, ik heb de kabels opnieuw aangesloten en de stroomkabel aansluiting ik dacht misschien ligt het hieraan ik overigens de kabel gebruikt van dezelfde  type ontvanger gebruikt,, maar helaas .

alles gereset ook de experiabox,  maar deze werkt wel op de overige 2 andere tv dus dat is het niet

Ilse

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 January 2020, 12:30

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Je kunt beter  de klantenservice bellen 0800-0402 gratis nummer. Dat is sneller. Hier kan het wel 48 uur duren. Succes en laat even weten hoe het afgelopen is.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ilsevot, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is nooit fijn als de tv-ontvanger het opeens niet meer doet. Ik begrijp uit je bericht dat je al aardig wat hebt getest, zelf andere kabels! Dan lijkt het me een probleem van de tv-ontvanger helaas.. Heb je trouwens bij dat testen ook deze tv-ontvanger op een andere plek getest (dus de wisseltruc)? Om te kijken of de andere ontvanger wel werkt op deze plek?

Mocht je er telefonisch niet uitkomen dan kan ik je nog verder helpen. Wil je in dat geval een seintje geven en je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen)? :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@Ilsevot, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is jouw tv-ontvanger inmiddels omgeruild via een collega aan de telefoon of kan ik je hier nog bij helpen?

Hoi Susan , de wissel truck heb ik al toegepast, mijn computer was gecrasht vandaar mijn late reactie.

Maar niets werkt is duw nog steeds kapot / niet werkend . ik zal mijn profiel aanpassen met de gevraagde gegevens.

Ik hoop dar u dit snel kunt oplossen.

mvg Ilse

Reputatie 7
Badge +21

@Ilsevot, bedankt voor je bericht. Het gaat niet zo lekker begrijp ik, ook nog de computer gecrasht :disappointed_relieved:  Voor de tv-ontvanger heb ik een ruiling aangevraagd bij onze logistieke collega's. Dit kan net wat langer duren dan normaal, omdat ik de ruiling niet direct kon aanvragen Sorry indien je meerdere berichten hierover hebt gekregen, maar het systeem wilde totaal niet met me meewerken!:sweat_smile:

Hartelijk bedankt  Susan, 

Zie de ontvanger vanzelf per post verschijnen denk ik.:smiley::relaxed:

Gr Ilse 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Ilsevot, yes ik heb nu bericht terug van de achterliggende afdeling! Morgen na 14.30 kan je jouw huidige ontvanger omruilen voor de nieuwe. Dit kan bij het PostNL servicepunt KBH Bechtle aan de Hoofdstraat 40 (Gorssel) Graag de huidige ontvanger in een doos stoppen met de stroomadapter, en op die doos het retour adres (KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn) en ordernummer (3837244) schrijven. 

Vergeet geen legitimatiebewijs mee te nemen! 

Reputatie 7
Badge +21

@Ilsevot, heb je de nieuwe tv-ontvanger inmiddels opgehaald en geïnstalleerd? Zo ja, doet deze het wel gewoon goed en kan je weer televisie kijken? :blush:

Reageer