Beantwoord

TV-ontvanger werkt niet meer

  • 18 January 2020
  • 9 reacties
  • 174 keer bekeken

Beste moderators,

Mijn tv-ontvanger werkt niet meer. Komt geen signaal meer uit. Als ik hem aansluit op het net, dan blijft de box op zwart. Het opnieuw opstarten etc werkt niet, omdat het kastje op zwart blijft.

Kan ik deze omruilen? Ik heb mijn profiel al aangevuld met gegevens. 

Gegevens over de ontvanger: Mototola VIP1963 2011-11 KPN845684.

 

Alvast hartelijk dank!

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 21 January 2020, 19:17

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Haganum 

 

Die kun je omruilen,de Motorola is antiek

 

zie Apparatuur controleren en omruilen

 

Je kan natuurlijk ook wachten tot een moderator het voor je doet😀

@Haganum heb je die 1963 destijds gekocht of toen ook al gehuurd?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Haganum, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals Tycha al heeft aangegeven kan je deze zelf omruilen via onze tool! Heb je dit inmiddels ook gedaan en is dat gelukt? :smile:

Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik je verder aan een nieuwe tv-ontvanger!

Welkom @Haganum 

 

Die kun je omruilen,de Motorola is antiek

 

zie Apparatuur controleren en omruilen

 

Je kan natuurlijk ook wachten tot een moderator het voor je doet😀

Joh:-) Dank je, Tycha!

@Haganum heb je die 1963 destijds gekocht of toen ook al gehuurd?

Dat weet ik niet meer zeker, Henk. Staat niet meer op de factuur.


Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik je verder aan een nieuwe tv-ontvanger!

 Hi Susan, 

Ik krijg onderstaande melding:
 

“Uit onze administratie blijkt dat je over Interactieve TV van KPN beschikt. Onze meting treft echter geen aangesloten tv-ontvanger(s) bij je aan.

Nadat je je tv-ontvanger(s) hebt aangesloten, kun je deze Servicetool opnieuw starten.”

 

Kan jij mij verder helpen, want dat kastje krijg ik wel aangesloten aan de kabels etc, alleen geen enkel singaal.

 

Alvast hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +21

@Haganum, het duurde even want het systeem wilde ook niet direct met mij meewerken en ook ik kon de tv-ontvanger niet zien. Dus het moest even via een omweg. Morgen tussen 12.00-18.00 komt een koerier bij je aan de deur om de tv-ontvanger om te ruilen. Ik kon geen servicepunt in de buurt vinden, vandaar de optie aan de deur. Mocht je er niet zijn, dan krijg je een briefje in de bus met hoe je hem alsnog in ontvangst kan nemen! Je hebt ook een bevestiging per e-mail / sms gehad hierover (of die komt zo binnen).

Aan jou de vraag om je huidige ontvanger en stroomadapter alvast klaar te leggen. De koerier brengt een geschikte doos mee :slight_smile:

Ik hoor graag of je met de nieuwe ontvanger weer gewoon televisie kan kijken!

@Haganum, het duurde even want het systeem wilde ook niet direct met mij meewerken en ook ik kon de tv-ontvanger niet zien. Dus het moest even via een omweg. Morgen tussen 12.00-18.00 komt een koerier bij je aan de deur om de tv-ontvanger om te ruilen. Ik kon geen servicepunt in de buurt vinden, vandaar de optie aan de deur. Mocht je er niet zijn, dan krijg je een briefje in de bus met hoe je hem alsnog in ontvangst kan nemen! Je hebt ook een bevestiging per e-mail / sms gehad hierover (of die komt zo binnen).

Aan jou de vraag om je huidige ontvanger en stroomadapter alvast klaar te leggen. De koerier brengt een geschikte doos mee :slight_smile:

Ik hoor graag of je met de nieuwe ontvanger weer gewoon televisie kan kijken!

@Susan_ kastje is binnen en het werkt weer:-) Dank!

Reputatie 7
Badge +21

@Haganum, top! Bedankt voor de terugkoppeling :hugging: Veel plezier met je nieuwe tv-ontvanger!

Reageer