Beantwoord

tv ontvanger wil soms niet aan

  • 30 November 2020
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Reputatie 2

hallo, ik heb een haperende tv ontvanger , af en toe reageert de aan en uit knop niet bovenop het product ( ARRIS vip 2952V2)

wie weet de oplossing ….. miste gisteren bijna start F1 

groet Bertus 

icon

Beste antwoord door Lisa 5 December 2020, 13:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Bertus67! Bedankt voor je bericht. Dat zou een moodkiller geweest zijn, als je de start van F1 gemist had:sweat_smile: . Zet je de ontvanger altijd uit via de aan-/uitknop of zet je hem meertal uit/standby via de afstandsbediening? Heb je de ontvanger als eens voorzien van een Frisse start?  

Reputatie 2

ik zet hem altijd uit met de afstandsbediening van KPN , en als hij hapert of storing geeft zet ik de ontvanger uit via de aan/uit knop op de achterkant…. dan laadt hij opnieuw ,ik weet niet of je dat met een frisse start bedoelt 

Reputatie 7
Badge +17

Duidelijk! Dat is in eerste instantie ook de juiste oplossing hoor. Zodra het veel vaker voorkomt is een Frisse start beter. Dan reset je de ontvanger even helemaal. 
Op onze site vind je hoe je dit kunt doen! https://www.kpn.com/service/televisie/reset/frisse-start.htm :blush:

Reputatie 2

gedaan nu en verder maar afwachten dus …..als het niet goed gaat meld ik mij wel weer , bedankt , groet Bertus 

Reputatie 7
Badge +17

Super! Geef aub een gil als het weer vookomt. Kun je dan ook alvast je postcode, huisnummer en serienummer van de ontvanger toevoegen aan je profiel ? Dan kan ik meteen aan de slag :blush: