Beantwoord

Tv ontvanger zonder Netflix omruilen

  • 12 July 2019
  • 5 reacties
  • 1527 keer bekeken

Mijn tv ontvanger is zeeeeer traag, ook na update en nieuwe afstandsbediening. Ook kan ik geen netflix kijken met deze oude motorola ontvanger. Ik wil hem graag omruilen voor 1 die het wel doet, een nieuwe.
icon

Beste antwoord door Cin236. 21 July 2019, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi. Je kunt die antieke Motorola omruilen via deze tool. Daar kan je indien nodig ook de Experiabox omruilen, dat moet minimaal een v8 zijn ook. (een nieuwe ontvanger icm v8,v9, v10 of v10A zijn geschikt voor Netflix).
Verder zul je een mooiere HD kwaliteit gaan ervaren met een Full HD televisie. Er zit in de nieuwe een veel betere beeldchip.

Info over Netflix via de tv-decoder van KPN.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Cin, welkom hier.

Hoi. Je kunt die antieke Motorola omruilen via deze tool. Daar kan je indien nodig ook de Experiabox omruilen, dat moet minimaal een v8 zijn ook. (een nieuwe ontvanger icm v8,v9, v10 of v10A zijn geschikt voor Netflix).
Verder zul je een mooiere HD kwaliteit gaan ervaren met een Full HD televisie. Er zit in de nieuwe een veel betere beeldchip.

Info over Netflix via de tv-decoder van KPN.


Helemaal correct. Lukt het zo? Laat het me anders weten. Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Cin, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hoi ja het is gelukt, alles werkt prima nu. Bedankt voor de info.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn Cin, je weet me anders te vinden. 🙂