Beantwoord

TV ontvangers die niet werken en Slechte klantenservice

• 10 juli 2018
  • 9 reacties
  • 165 keer bekeken

Zijn er meer mensen die steeds problemen hebben met tv ontvanger?
Heb inmiddels 4 nieuwe ontvangers gehad
2 nieuwe switches
1 nieuwe glas omzetter
2 monteurs
3 weken verder

en nog storingen.
Of ik dan mijn TV en ontvanger 2 etages omlaag wil brengen om bij de experia box te testen.
Terwijl alle verbindingen volgens de monteurs en de ontvanger testen 100% zijn

Wie weet nog een oplossing of maar gewoon naar een andere provider want dit is echt slecht!!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 juli 2018, 15:15

@ontevreden over klantenservice, ik zie dat de nodige hulp al geboden is. Ook ik help je graag verder. 4 nieuwe ontvangers, 2 nieuwe switches, 1 nieuwe glas omzetter, 2 monteurs en dat allemaal in 3 weken tijd. Je hebt er al een redelijke reis op zitten binnen KPN. Ik snap dat je hierdoor niet zoveel zin hebt om nog eens je verhaal te doen. Aan de hand van jouw gegevens kan ik hopelijk achterhalen wat er aan de hand is. Zou je hiervoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf). Als je jouw verhaal alsnog wilt doen, dan is daar uiteraard ruimte voor. Ook kunnen andere experts je dan helpen en adviseren zodat er alsnog een oplossing/antwoord komt op jouw vraag.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Wat voor een problemen heb je dan met die TV ontvanger?
Beschrijf eens wat je ervaart.
Welk type TV ontvanger heb je?
Welke Experia Box heb je?
Is er een "draadloze" verbindingsset in gebruik?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @ontevreden over klantenservice
We willen je graag helpen, maar zonder meer gegevens is dat voor ons onmogelijk.
Je zegt dat je problemen hebt, ok, dat is mogelijk, maar als we die problemen niet weten kunnen we ook niet helpen.
Als je nu eerst eens de bovenstaande vragen van WJB beantwoord, dan kunnen we wat meer voor je betekenen.
Wil je dat doen?
Reputatie 7
Badge +19
@ontevreden over klantenservice, ik zie dat de nodige hulp al geboden is. Ook ik help je graag verder. 4 nieuwe ontvangers, 2 nieuwe switches, 1 nieuwe glas omzetter, 2 monteurs en dat allemaal in 3 weken tijd. Je hebt er al een redelijke reis op zitten binnen KPN. Ik snap dat je hierdoor niet zoveel zin hebt om nog eens je verhaal te doen. Aan de hand van jouw gegevens kan ik hopelijk achterhalen wat er aan de hand is. Zou je hiervoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf). Als je jouw verhaal alsnog wilt doen, dan is daar uiteraard ruimte voor. Ook kunnen andere experts je dan helpen en adviseren zodat er alsnog een oplossing/antwoord komt op jouw vraag.
Reputatie 7
Badge +19
@ontevreden over klantenservice, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
De soap wordt steeds groter.
De klachten:
Beeld wordt zwart, geluid vervalt. Geen melding dat de verbinding weg is
- als je Ethernet kabel los haalt heb je gelijk een fout code dus verbinding is aanwezig.
Teletekst werkt
Zender informatie werkt (balk onderin zichtbaar bij kanaalwisseling)
menu van ontvanger werkt
Zelf testen van ontvanger geven aan dat de verbinding goed is

Gebeld door KPN - 2de lijns afdeling. Weer het verhaal gedaan. een kabel ontvangen veranderd niets.
Wordt gesteld dat ik dan pech heb gehad, we weten het niet en jammer voor je....
Heeft 7+ jaar gewerkt en nu opeens niet meer??? wel raar maar wilt u opzeggen? wij gaan het niet oplossen

Later meerdere malen gebeld, weer door 2de lijn. Kreeg SMS met 0800nummer en een 7 cijferige code.
Bel het nummer, voer code in. Krijg melding nummer bestaat niet. verbinding verbroken...

Van de week weer gebeld naar 0402 nr. Jonge medewerkster aan de lijn. blijkt mijn leeftijd over de 100 jaar te zijn in een systeem. Ze gaat dit na vragen en na 10 minuten in de wacht de verbinding maar verbroken

Aansluitend weer gebeld, weer een andere medewerker aan de lijn. Weer het verhaal gedaan. Vond het belachelijk. heeft ea snel uitgezocht. contact gehad met 2de lijn kpn. kreeg van hem de melding dat ik gelijk teruggebeld zou gaan worden.

2 dagen later, moet nog steeds gebeld worden....

KPN WAT IS ER AAN DE HAND? Gaat het ZO slecht bij KPN? na 15+jaar internet ed zit ik te overwegen om over te stappen.

KPN is niet de goedkoopste maar de service is neigt wel naar de goedkoopste....
Experiabox V10 (meeerdere jaren)
Direct bedraad al 10 jaar
ontvangers, alle types wel gehad maar begon na overstap naar netflix versie.

Al voorgesteld om de V10 te vervangen maar daar zou het niet aan liggen...
@marina, zie mijn gegevens.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het toevoegen van je gegevens. Wat rot dat het inmiddels zo'n grote soap is geworden. Ik vind het echt ontzettend zonde om te lezen dat je nog steeds problemen ervaart. Ik heb zelf geen andere oplossing dan die mijn collega's al geboden hebben, daarom is het handig dat je in contact komt met de achterliggende afdeling die geprobeerd heeft om met jou in contact te komen. Heb je teruggebeld vanaf het aansluitadres(met je vaste nummer) zoals aangeven in de sms? Wanneer je belt vanaf je 06- nummer kom je niet uit bij de betreffende afdeling. Als je deze afdeling ook niet kan bereiken via je vaste aansluiting. Zou je dan aan willen geven wanneer je wel bereikbaar bent? Dan zorg ik ervoor dat je dan wordt teruggebeld.
Reputatie 7
Badge +19
ontevreden over klantenservice, Ik heb geen reactie van je gezien, heb je inmiddels weer contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, zie ik jouw antwoorden op mijn vragen graag tegemoet.

Reageer