Vraag

Tv-ontvangers met foutcode 36

  • 5 May 2021
  • 8 reacties
  • 46 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb nog twee ontvangers liggen, waarvan ik er 1 wil gaan gebruiken om een extra televisie aan te koppelen. 

 

bij het inschakelen geven ze allebei de foutcode 36 (189).  hoe kan ik dit oplossen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

die zijn niet aangemeld op u abonnement beste preveranec .🤔even gratis 0800 0402 bellen kpn. 

Reputatie 7

Hoi @Preverance, welkom bij ons op het forum. Foutcode 36 is een melding die betekent dat de software niet gestart of opgehaald kan worden. Vaak zien we die bij ontvangers die een tijdje niet aangesloten zijn geweest, dat lijkt bij jou inderdaad het geval te zijn. Heb je al contact gehad zoals cornelis noemde?

Als je dat nog niet gedaan hebt, of als het via die weg niet gelukt is kijk ik natuurlijk ook graag met je mee, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven. Ik hoor het graag van je.

Heb contact gehad met kpn… Helaas niet tevreden met het antwoord… maar wat mij betreft mag er een slotje op dit topic

Reputatie 7

Dat maakt me heel benieuwd wat voor antwoord je daar gekregen hebt @Preverance, kan je ons dat vertellen? Als de ontvangers het niet goed doen moeten we daar naar kijken.

Dat maakt me heel benieuwd wat voor antwoord je daar gekregen hebt @Preverance, kan je ons dat vertellen? Als de ontvangers het niet goed doen moeten we daar naar kijken.

 

Sorry Jasper, Ik snap dat mijn vorige reactie wat nieuwgierigheid opwekt, maar ik ga mijn ontevredenheid niet via een forum uiten. hoop dat je dat kunt begrijpen

Reputatie 7
Badge +9

Ik schat in dat de (extra) decoders niet in het abonnement zitten en dat de topic starter deze nu wilt koppelen. Decoders waar de herkomst onbekend van is worden niet door KPN geactiveerd.

 

Tja, dat is het verdienmodel van KPN

Ik schat in dat de (extra) decoders niet in het abonnement zitten en dat de topic starter deze nu wilt koppelen. Decoders waar de herkomst onbekend van is worden niet door KPN geactiveerd.

 

Tja, dat is het verdienmodel van KPN

 

assumption is the mother of all fuck-ups.  Vandaar dat ik nu al baal dat ik dit topic heb aangemaakt… allemaal van de goed bedoelde opmerking zonder inhoud

 

is er een moderator die dit topic kan verwijderen? 

Reputatie 7

Een topic verwijderen we niet, maar zo te zien is jouw forumaccount al verwijderd waardoor je dit niet meer ziet. De reden dat ik vroeg wat er precies gezegd is is dat ik je graag wilde helpen. Daarvoor probeerde ik een beter beeld van de situatie te krijgen. Dat zal helaas niet meer lukken nu je hier niet meer bent :slight_frown: