Tv-ontvangers niet ontvangen

  • 25 February 2021
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Badge

Beste KPN,

Voor 05-02-2021 zou ik nieuwe 4K tv ontvangers binnen krijgen. Helaas heb ik deze nog steeds niet ontvangen. De monteur had ze ook niet bij zich. De monteur zou ze nogmaals bestellen voor me, omdat er iets verkeerd was gegaan. Nu een week verder heb ik de tv ontvangers nog steeds niet binnen?

Hoe kom ik er achter wanneer de tv ontvangers eindelijk verstuurd worden?

Met vriendelijke groet,

R.Pickkers


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Kopenhage. Als je wacht op de ontvangers snap ik dat je ze graag wilt ontvangen! Waarvoor zou je die ontvangers krijgen, had je het abonnement gewijzigd met de 4K optie of om een andere reden? Kan je dat toelichten en je forumprofiel volledig invullen?

Je kunt hier ook over bellen, met ons gratis nummer 0800-0402. De collega's daar kunnen het makkelijkste met je meekijken.

Badge

Vandaag gebeld met 0800 en de bestelling was weer niet uitgevoerd. Nu is er weer besteld.

Het wordt nu wel vervelend, maar als het goed is komen ze begin volgende week binnen.

Â