Beantwoord

Tv-ontvangers synchroniseren niet altijd

• 22 november 2018
  • 4 reacties
  • 466 keer bekeken

Ik heb ook het probleem dat de ontvangers niet altijd synchroniseren kpn gebeld deze geven aan dat dit uberhaupt ni3t kan bijzonder want het heeft geregels gewerkt nu weer een reset gedaan maar het helpt niets

Admin: bericht afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik_ 26 november 2018, 11:28

Het is inderdaad niet juist dat de ontvangers 'sowieso niet synchroniseren'. Dat doen ze normaliter juist wel. Dat is precies hoe het systeem ontworpen is. Jouw opnames, en wijzigingen die je daarin doet (nieuwe opnemen, oude verwijderen) worden opgeslagen op onze servers in de cloud, waardoor elke ontvanger eigenlijk altijd een up to date overzicht moet hebben.

Helaas zien we alleen dat dit soms niet goed gaat. Dat heeft er dan meestal mee te maken dat desbetreffende ontvanger niet helemaal goed verbindt met onze servers. Mijn vraag aan jou, Rob, en aan jou, Swanica, is dan ook: hoe zijn de tv ontvangers aangesloten op de Experia Box? Rechtstreeks met een kabel, of zit er nog iets tussen (switch, draadloze verbindingsset, wifi versterker etc...)

In het algemeen: herstart van de ontvanger is over het algemeen voldoende om de synchronisatie weer recht te trekken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Het is inderdaad niet juist dat de ontvangers 'sowieso niet synchroniseren'. Dat doen ze normaliter juist wel. Dat is precies hoe het systeem ontworpen is. Jouw opnames, en wijzigingen die je daarin doet (nieuwe opnemen, oude verwijderen) worden opgeslagen op onze servers in de cloud, waardoor elke ontvanger eigenlijk altijd een up to date overzicht moet hebben.

Helaas zien we alleen dat dit soms niet goed gaat. Dat heeft er dan meestal mee te maken dat desbetreffende ontvanger niet helemaal goed verbindt met onze servers. Mijn vraag aan jou, Rob, en aan jou, Swanica, is dan ook: hoe zijn de tv ontvangers aangesloten op de Experia Box? Rechtstreeks met een kabel, of zit er nog iets tussen (switch, draadloze verbindingsset, wifi versterker etc...)

In het algemeen: herstart van de ontvanger is over het algemeen voldoende om de synchronisatie weer recht te trekken.
Ik heb ook het problerm dat boven niet altijd synchroniseert met beneden. Donderdag waren alle opnames die ik beneden verwijderd had boven gewoon nog te bekijjken boven.
Synchroniseren werkt geregeld niet en verwijderen ook niet altijd (vaker niet dan wel) klantenservice heeft reder gedaan maar lijkt biet geheel te werken tevens gaven ze aan dat de ontvangers zowiso nooit synchroniseren best bijzonder want dat doen ze geregeld wel.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rob, welkom hier! Gaat het bij jou ook, zoals in het topic waar we je bericht van hebben afgesplitst, om het niet synchroniseren van verwijderde opnames? Of zijn er meer dingen die niet helemaal overeen komen?

Reageer