Tv-ontvangers weer defect

Ik heb een vraagje over de tv-ontvangers van glasvezel interactieve tv. Sinds eind oktober hebben wij 2 tv-ontvangers van KPN glasvezel. Ondertussen zijn de 2 tv-ontvangers al weer vernieuwd omdat ze er gewoonweg mee stoppen na een reset. Is het normaal dat er zo vaak gereset moet worden (soms 5 keer per dag) en dan op een gegeven moment doen ze niets meer. Nu is het weer zover er moet weer een tv-ontvanger omgeruild worden. Zo zitten wij regelmatig zonder tv. Is dat nu de bedoeling of is de kwaliteit van de tv-ontvangers zo slecht dat het goedkoper is om ze telkens te vervangen (weer een koerier betalen). Ondertussen ben ik het zat en zit er zelfs over te denken om naar een andere maatschappij over te stappen want dit is erg slechte reclame. Als ik er met anderen over spreek hebben die er ook last van en ook regelmatig een nieuwe tv-ontvanger moeten laten bezorgen. Ook vind ik de levering erg lang duren. De vorige gingen op zaterdag stuk en dinsdag pas weer nieuwe, nu ook weer op zaterdag en nu zelfs pas donderdag weer een nieuwe. Dat kan toch niet.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste Badboy7891,

Het is absoluut niet de bedoeling dat je de ontvangers steeds opnieuw moet resetten of dat ze constant worden omgeruild. Graag ontvang ik je postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer in een privébericht. Ook verneem ik graag van je welk type ontvanger je hebt.

Ik hoop snel van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Hallo,

Ondertussen hebben we getest met de oudere type ontvanger. Deze bevallen toch het beste. We hebben niet weer moeten resetten en ook geen klachten van uitvallen. Wat moeten we nu doen met de ontvangers die over zijn?

Met vriendelijke groet,

J. de Moor

Reputatie 5
Badge +11
Beste Badboy7891,

Goed om te horen dat het is opgelost. De oude ITV ontvanger(s) mag je terug sturen naar onderstaand adres. Dit mag je in een doos verpakken. Doe bij de apparaten een briefje met daarop je naam, adres, klantnummer en wat je precies terug stuurt. Er worden geen kosten berekend voor het verzenden van het pakket.

Retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10090
2260 VB Leidschendam

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Momenteel hebben we wel last van korte vertragingen. Lijkt een kleine storing in de ontvangst. Zijn er problemen in de gemeente Emmen?

Reputatie 3
Badge +1
Beste badboy7891,

Zijn de TV ontvangers aangesloten via de Draadloze verbindingsset? 
Zo ja, zou je de volgende pagina eens willen bekijken?
Wellicht kun je de storing hiermee verhelpen. 

Zie: http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15899

Met vriendelijke groet,
Danny

Reageer