Beantwoord

TV-ontvangers werken niet synchroon

  • 16 januari 2018
  • 4 reacties
  • 346 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zowel in de woonkamer, alsook in de slaapkamer een modem
voor de ontvangst van tv.

Deze lopen al geruime tijd niet parallel.

Voorheen was het als volgt:

In de woonkamer naar een opgenomen programma kijken en bv
middenin het programma stoppen. Vervolgens in de slaapkamer
verder kijken. Ging dan ook op gestopte moment weer verder.

Nu begint hij gewoon vooraan!

Programma’s beneden verwijderen, maar boven stond alles er
nog gewoon in. Werden pas verwijderd nadat ik ze ook boven
1 voor 1 had verwijderd. Of ik moest modem uitzetten, zodat
hij zich weer opnieuw installeerde.

Liep vroeger gelijk. Boven verwijderen, ook boven alles weg.
Zoals het hoort.

Heb van alles geprobeerd, Experia BOX herstart; bij binnenkomen
van kabel in huis stekker eruit getrokken. Modems meerdere
keren herstart met item software verwijderen, zodat hij zich
weer opnieuw instelde.

Niets werkt. Wat nu?

P.C. Slijpen

Admin: Titel aangepast ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Natasja_1 22 januari 2018, 19:38

Ha Paul, welkom op ons Forum! Dit is wel erg frappant! Ik kan helaas niet nakijken welke tv-ontvangers je gebruikt en dat zou ik toch wel willen weten 😉 Zou je hiervoor willen reageren op mijn privébericht? Hoor graag van je!
Paul heeft middels een privébericht laten weten dat het gelukkig is opgelost. Helaas ik de oplossing mij niet bekend 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha Paul, welkom op ons Forum! Dit is wel erg frappant! Ik kan helaas niet nakijken welke tv-ontvangers je gebruikt en dat zou ik toch wel willen weten 😉 Zou je hiervoor willen reageren op mijn privébericht? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ha Paul, welkom op ons Forum! Dit is wel erg frappant! Ik kan helaas niet nakijken welke tv-ontvangers je gebruikt en dat zou ik toch wel willen weten 😉 Zou je hiervoor willen reageren op mijn privébericht? Hoor graag van je!
Paul heeft middels een privébericht laten weten dat het gelukkig is opgelost. Helaas ik de oplossing mij niet bekend 🙂
Ik heb ook het problerm dat boven niet tijd synchroniseert net beneden. Donderdag waren alle opnames die ik beneden verwijderd had boven gewoon nog te bekijjrn boven.
Hoe is dit probleem opgelost?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi SwanicaConen, het kan 24 uur duren voor het verwijderen van de opnames zijn gesynchroniseerd tussen beide ontvangers. Zijn de opnames inmiddels wel weg bij de ontvanger boven? Als het structureel misgaat (dus langer dan 24 uur) kan het helpen beide ontvangers een keer opnieuw op te starten.

Reageer