Beantwoord

TV op de camping

  • 5 September 2019
  • 13 reacties
  • 279 keer bekeken

Ik heb een Daewoo tv waar geen av knop op zit en geen afstandsbediening.... Hoe kan ik de input wijzigen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 September 2019, 21:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom op het forum.

Als de knop op de tv zelf niet bestaat en je hebt de afstandsbediening niet meer zal het je niet lukken gok ik. Wat voor model Daewoo is het precies? Dan probeer ik te achterhalen of er toch een andere manier is.
Type aanduiding staat er niet op helaas, het is al een oudje. Met de digitenne deed ie het altijd heel goed.
Ik denk dat ik maar moet uitkijken naar een andere....
Reputatie 7
Badge +24
Type aanduiding staat er niet op helaas, het is al een oudje. Met de digitenne deed ie het altijd heel goed.
Ik denk dat ik maar moet uitkijken naar een andere....


Daar ben ik dan ook bang voor, iets anders kan ik niet bedenken namelijk.
Reputatie 2
Is er geen Daewoo forum wat je kan raadplegen, of de fabrikant bellen?
Reputatie 7
Badge +28
@TV op de camping

Sluit eens een scart-Kabel aan. Zie je dan wel het Digitenne-menu verschijnen?
(Want ik ga er vanuit dat je op de camping via Digitenne wilt kijken)
Ik had digitenne van KPN, die werkte goed, maar bestaat niet meer. Op het nieuwe kastje zit geen scart aansluiting meer....
Reputatie 7
Badge +28
Wat voor type ontvanger heb je dan nu?
Het is nog steeds digitenne van KPN, maar zonder kaart en zonder scart aansluiting. Zit wel een kabel bij met die 3 gekleurde stekkers, rood, wit en geel, maar dat werkt ook niet.
Reputatie 7
Badge +28
Dan heb je de Rebox-ontvanger.

Dat kabeltje is een soort scart-convertor.
Als het goed is, kun je de scart-kabel daarop aansluiten.
Klopt, maar dat werkt niet. Ik denk dat ik de input moet wijzigen van de tv, maar zoals gezegd, ik heb geen afstandsbediening....
Reputatie 7
Badge +28
Als de kabel aangesloten is via de converter op de tv, dan eerst de Digitenne ontvanger aan.

Daarna de TV.

ik vermoed dat je een universele afstandsbediening kunt gebruiken.

Als je er eentje hebt gevonden, dan kun je een hele reeks codes van jouw merk proberen. .

Het moet kunnen!
Ik ga het proberen!!! Hartelijk dank allemaal voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +28
Voor de duidelijkheid: Met die universele afstandsbediening kunt je dan proberen om beeld te krijgen op jouw TV. Zodra er beeld is en je het Digitenne-menu ziet : Dan verder gaan met de Digitenne-afstandsbediening,.