Beantwoord

tv op ethernetkabel aansluiten

• 21 mei 2018
  • 4 reacties
  • 1517 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
ik heb een experiabox in de meterkast en er is een ethernetkabel naar de werkkamer getrokken. Kan ik mijn tv aansluiten op de ethernetkabel en dan tv van kpn kijken?
icon

Beste antwoord door PeterG 21 mei 2018, 12:54

Dan kun je alleen de smartfuncties gebruiken.
Voor i-tv van kpn is écht een tv-ontvanger nodig tussen experiabox en televisie.
Voor je werkkamer kun je een (extra) ontvanger aanvragen via MijnKPN.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dan kun je alleen de smartfuncties gebruiken.
Voor i-tv van kpn is écht een tv-ontvanger nodig tussen experiabox en televisie.
Voor je werkkamer kun je een (extra) ontvanger aanvragen via MijnKPN.
Reputatie 7
Veel goedkoper is het om een Android TV te gebruiken of een Chromecast aan die TV te koppelen. Dan kan je met de iTV app op jouw telefoon of tablet eenvoudig met uitzendingen naar de televisie casten.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Qme, welkom op ons Forum!
Helaas werkt het niet alleen met de ethernetkabel, je dient aan die ethernetkabel een tv-ontvanger van KPN aan te sluiten. Indien je een Internet en TV abonnement bij KPN hebt lopen, kan je zo een tv-ontvanger aanvragen (afhankelijk van je abonnement kan dit € 5,00 huur per maand extra kosten). De optie die wjb noemt is ook mogelijk inderdaad, je kan ook vanaf je mobiele telefoon of tablet casten mits je een chromecast hebt én een abonnement voor televisie (zoals Play van KPN).
Reputatie 7
je kan ook vanaf je mobiele telefoon of tablet casten mits je een chromecast hebt én een abonnement voor televisie (zoals Play van KPN). Play van KPN is nergens voor nodig als je al een iTV abonnement bij KPN hebt.

Reageer