Beantwoord

Tv op MacBook

• 3 december 2018
  • 3 reacties
  • 389 keer bekeken

Ik ben in Spanje met mijn MacBook en iPhone 8 en New generation iPad op de iPad en telefoon kan ik tv kijken maar op mijn MacBook krijg ik de melding kan geen contact krijgen met het thuisnetwerk ,ik heb silverlight geรฏnstalleerd .
zou u mij a.u.b. Kunnen helpen met de stappen die ik moet doen.
ik heb mijn vrouw belooft dat ze tv kan kijken op haar MacBook en heb nu al 2 dagen ruzie.
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 december 2018, 15:11

Hoi Joop, welkom hier. Ruzie met je vrouw op vakantie(?) is het laatste wat je wil natuurlijk. Je gebruikt waarschijnlijk Safari maar de nieuwe iTV site werkt daar nog niet op. Download en installeer Chrome, log in met jouw iTV gegevens, en je kan tv kijken. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Joop, welkom hier. Ruzie met je vrouw op vakantie(?) is het laatste wat je wil natuurlijk. Je gebruikt waarschijnlijk Safari maar de nieuwe iTV site werkt daar nog niet op. Download en installeer Chrome, log in met jouw iTV gegevens, en je kan tv kijken. 🙂
Paul je bent geweldig, hij doet het en geen ruzie meer ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Reputatie 7
Badge +24
Dat zijn de dingen die ik graag lees. 😉 Als er nog eens vragen zijn ben je welkom hier.

Reageer