Beantwoord

Tv op mobiel werkt niet

• 8 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik kan geen tv meer kijken op mijn mobiel. Als ik een opname wil bekijken krijg ik enkele seconden beeld. Vervolgens staat die stil en draait er een cirkeltje. Af en toe weer even beeld en dan weer dat cirkeltje. App al opnieuw gedownload. Werkt niet.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 oktober 2018, 09:43

Dat lijkt vooralsnog prima! Wil je in ieder geval jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegen aan jouw forumprofiell?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Via deze link kom je daarop uit. Ik kan dan je gegevens induiken om te zien of het aan onze kant goed staat.

Daarnaast heb ik nog een vraag. In je eerste bericht zeg je: Ik kan geen tv meer kijken op mijn mobiel. Als ik een opname wil bekijken krijg ik enkele seconden beeld. Bedoel je met 'opnamen' een programma wat je daadwerkelijk hebt opgenomen en terug wilt kijken of bedoel je een 'live' programma wat je aanklikt? Als je opgenomen programma's bedoelt, ben ik benieuwd of je wel gewoon live tv kunt kijken op de app.

Op de tv-ontvanger heb je trouwens geen problemen met tv kijken op welke manier dan ook?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik zie nog geen 06-nummer staan, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?
Reputatie 7
Badge +28
Dan wil ik het toch uit laten zoeken bij de betreffende afdeling. Ik zie verder niets vreemds als ik eerlijk ben! Kan je in je profiel nog een 06-nummer zetten waarop je bereikbaar bent? Dan nemen zij contact met je op hierover! Laat je me even weten wanneer je dit gedaan hebt? Bedankt alvast!
Dank.

Bij het 'live' tv kijken heb ik hetzelfde euvel, dus niet alleen bij het kijken van opnames.
De gebruiken van de thuisontvanger levert geen problemen op.

Groet
Reputatie 7
Badge +28
Dat lijkt vooralsnog prima! Wil je in ieder geval jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegen aan jouw forumprofiell?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Via deze link kom je daarop uit. Ik kan dan je gegevens induiken om te zien of het aan onze kant goed staat.

Daarnaast heb ik nog een vraag. In je eerste bericht zeg je: Ik kan geen tv meer kijken op mijn mobiel. Als ik een opname wil bekijken krijg ik enkele seconden beeld. Bedoel je met 'opnamen' een programma wat je daadwerkelijk hebt opgenomen en terug wilt kijken of bedoel je een 'live' programma wat je aanklikt? Als je opgenomen programma's bedoelt, ben ik benieuwd of je wel gewoon live tv kunt kijken op de app.

Op de tv-ontvanger heb je trouwens geen problemen met tv kijken op welke manier dan ook?
Oh ja. Ik heb ook het beeld in de laagste kwaliteit gezet. Helaas..
Dank.
De uitslag van de test was 28.6 en 25.3.
Ik heb een Huawei p9 lite.
In het verleden heeft die het wel beter gedaan, nu is het echt slecht.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Androiditv, welkom! Wat vervelend dat je daar last van hebt. Ik ben, net als huistijger, benieuwd naar je wifiverbinding. Kan je op andere toestellen wel gebruik maken van de app? Of heb je niet de mogelijkheid om dat te testen? Welke mobiele telefoon gebruik je?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Androiditv
Hoe snel is je wifiverbinding?
Wil je de uitslag van deze test hier neerzetten?

Reageer