Beantwoord

TV-opnames verdwenen

• 18 juni 2018
  • 4 reacties
  • 217 keer bekeken

Mijn TV-opnames zijn voor het grootste deel verdwenen, terwijl er nog voldoende ruimte op de harde schijf was. Is er een mogelijkheid de opnames terug te krijgen? Contact met KPN heeft niets opgeleverd, ik zou moeten updaten, maar dat doe ik altijd al.
icon

Beste antwoord door Marjolijn1960 18 juni 2018, 17:32

Nee Peter, nergens terug te vinden, ook niet via de app. Ze zijn gewoon verwijderd zonder toestemming!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hmm, mogelijk zijn je HD zenders van de 700 reeks nu via de standaard nummering te krijgen? En heb je in de standaard nummers toen dié nog SD waren zenders verborgen? Dan zijn ook opnames van die zenders verborgen.
menu - instellingen - zenders verbergen

Als je ze in de itv app of website wel ziet dan zijn op je tv ontvanger die zenders (en dus ook hun opnamen) verborgen.
Nee Peter, nergens terug te vinden, ook niet via de app. Ze zijn gewoon verwijderd zonder toestemming!
Reputatie 7
Ze waren toch niet ouder dan 365 dagen? Opnamen kun je bij KPN tot 1 jaar na uitzending bewaren.
Reputatie 7
Badge +12
Hoi Marjolijn1960, welkom op het Forum. Nu lees ik dat je de opnames kwijt bent, ze staan niet meer op de ontvanger en dus ook niet meer in de app? Dan zijn ze inderdaad verdwenen helaas. Kan het zijn zoals PeterG al zegt dat ze ouder zijn dan 1 jaar? Opnames worden maar een jaar bewaard. Of gaat het om opnames van een extra pakket die je misschien na die tijd hebt uitgezet? Opnames uit extra pakketten zijn namelijk alleen te bekijken als het extra pakket actief is.

Reageer