Beantwoord

Tv oranje doet het niet meer

  • 14 October 2019
  • 5 reacties
  • 1015 keer bekeken

Tv oranje doet het sinds een aantal weken niet meer. Melding: schakel over naar een andere zender en weer terug of meld alles opnieuw aan. Hebben we diverse keren gedaan maar de melding blijft verschijnen, niks uitzending ☹️

 

[i]*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid[/i]

icon

Beste antwoord door Gatsie 19 October 2019, 14:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Gatsie Wat jammer! Dus op zender 112 zie je niets meer? En je hebt het Pluspakket ingeschakeld? 

Dag Bart, nee niks krijg ik. Alleen de melding dat ik even naar een andere zender over moet schakelen en weer terug en als dat niet helpt alles opnieuw opstarten. Dst hebben we inmiddels meer dan 10 keer gedaan de afgelopen weken maar sterds zonder resultaat. Pluspakket staat ingeschakeld , de andere zenders uit dat pakket doen het wel. 

Vriendelijke groeten,

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gatsie. Wat vreemd dat je alleen deze zender niet meer kan bekijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger? Het serienummer vindt je op de onderkant van de tv-ontvanger en kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld . Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Je hebt de mogelijkheid om zenders te verbergen. Via menu, instellingen, zenders verbergen krijg je een lijst te zien van zenders. Zou je willen controleren of er geen kruis voor TV Oranje staat?

 

 

Hallo mensen,

dank voor de reactie. Inderdaad vreemd dat alleen tv oranje het niet deed, al weken niet. Heb bovenstaand advies opgevolgd maar er stond geen vinkje bij tv oranje, dat was het dus ook niet. Inmiddels weer tig keer opnieuw opgestart, geen idee wat ik allemaal gedaan heb, ja stekkers er uit, er in, weer opnieuw, lang gewacht, kort gewacht. En wat er gebeurd is weet ik niet maar hij doet het weer, joepieeee!! 

Ik wil jullie hartelijk danken voor alle hulp. Mocht er weer eens niet werken dan weet ik jullie te vinden 😉

vriendelijke groeten,

Gerrie den Besten

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat je weer naar TV Oranje kan kijken. Het blijft wel vreemd dat deze zender een tijdje niet verdwenen was. Ik ga er vanuit dat het nu blijft werken. Als dit in de toekomst nog een keer niet werkt, dan horen we dat graag van je!

Reageer