Beantwoord

Tv probleem

• 25 november 2018
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Tv beeld en geluid valt bij het kijken regelmatig weg
icon

Beste antwoord door Vikash 26 november 2018, 13:37

Goedemiddag @JackH. Welkom op het forum van KPN! Wat vervelend dat regelmatig het beeld en geluid wegvalt tijdens het tv kijken. Welke foutcode krijg je te zien op de televisie op het moment dat dit gebeurd? De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set? Zou je ook ook gelijk je gegevens in op het KPN Forum profiel willen invullen? Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @JackH. Welkom op het forum van KPN! Wat vervelend dat regelmatig het beeld en geluid wegvalt tijdens het tv kijken. Welke foutcode krijg je te zien op de televisie op het moment dat dit gebeurd? De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set? Zou je ook ook gelijk je gegevens in op het KPN Forum profiel willen invullen? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
Helaas hebben we geen reactie van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer