Beantwoord

tv programma terug kijken op mobiele telefoon

  • 15 September 2019
  • 8 reacties
  • 302 keer bekeken

Ik wil op mijn mobiel een programma terug kijken van afgelopen vrijdag avond.
Programma begint en speelt ongeveer 15 minuten waarna het stopt en ik kan op geen enkele manier nog verder kijken.
Ik zit gewoon op mijn eigen WiFi thuis.

Is dit normaal of is er een storing

Fred
icon

Beste antwoord door Brandje365 19 September 2019, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Fred, welkom op het forum. Dit is zeker niet normaal, en er is geen storing bekend wat dat betreft. Ervaar je dit ook bij andere programma's/zenders, of specifiek bij die ene? Kun je mij aangeven om welk programma en zender het gaat? Dan kan ik het hier ook testen.
Het was op zondagavond om een uur of 2000
Ik wou Flikken Rotterdam (npo1) terug kijken op mijn mobiel
Ik ga het nog uit proberen en dan hoor je nog wel

Net weer geprobeerd maar het beeld bevriest op ongeveer 21 minuten

Ik zal het ook bij andere programma's uit testen

Net nog verschillende programma's geprobeerd maar ik hou nu gelijk het buffer rondje in beeld blijft draaien ook als is er wel gewoon beeld en geluid
Ik heb een test gedaan en bij 100 mb download binnen
Reputatie 7
Badge +25
Het was op zondagavond om een uur of 2000
Ik wou Flikken Rotterdam (npo1) terug kijken op mijn mobiel
Ik ga het nog uit proberen en dan hoor je nog wel

Net weer geprobeerd maar het beeld bevriest op ongeveer 21 minuten

Ik zal het ook bij andere programma's uit testen

Net nog verschillende programma's geprobeerd maar ik hou nu gelijk het buffer rondje in beeld blijft draaien ook als is er wel gewoon beeld en geluid
Ik heb een test gedaan en bij 100 mb download binnen

Ik heb Flikken Rotterdam ook net laten afspelen en ervaar geen problemen. Wat gebeurt er als je net voorbij de 21 minuten spoelt? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt.

Welk merk + type mobiel gebruik je?
Ervaar je dit ook bij live tv kijken of opnames?
ik ben in het bezit van de Samsung S10 edge +
als ik op 23 minuten weer kijk gaat het verder wel goed met live kijken geen problemen.
wat ik wel vreemd vind dat ik nu ook bij andere programma's steeds de buffer cirkel blijft houden.

opnamen heb ik nog niet via mijn mobiel bekeken.

groeten Fred
Reputatie 7
Badge +25
ik ben in het bezit van de Samsung S10 edge +
als ik op 23 minuten weer kijk gaat het verder wel goed met live kijken geen problemen.
wat ik wel vreemd vind dat ik nu ook bij andere programma's steeds de buffer cirkel blijft houden.

opnamen heb ik nog niet via mijn mobiel bekeken.

groeten Fred

En live tv werkt wel gewoon?

Oké, wel opmerkelijk inderdaad. Zou je een keertje de app willen verwijderen, en opnieuw willen installeren? Je zou andere programma's ook moeten kunnen terugkijken en die Samsung is meer dan capabel natuurlijk.
ik ga het verder testen je hoort nog van mij

groeten Fred
ik heb de telefoon geschoond met AVG cleaner en apps verwijderd en toegevoegd.
nog steeds op het zelfde punt bij Flikken Rotterdam stopt de film 2 minuten verder kan ik wel verder kijken.

voor de rest lijkt alles nu goed te werken dus ik stop nu met zoeken en zal als ik weer problemen heb zeker weer mij zelf hier melden.

Groeten Fred
Reputatie 7
Badge +25
ik heb de telefoon geschoond met AVG cleaner en apps verwijderd en toegevoegd.
nog steeds op het zelfde punt bij Flikken Rotterdam stopt de film 2 minuten verder kan ik wel verder kijken.

voor de rest lijkt alles nu goed te werken dus ik stop nu met zoeken en zal als ik weer problemen heb zeker weer mij zelf hier melden.

Groeten Fred

Bedankt voor het testen. Dan lijkt het toch iets met die specifieke opname te zijn (Terugkijken is technisch gezien een soort opname). Mocht je toch weer problemen ervaren dan ben je hier natuurlijk welkom!