Beantwoord

Tv reageert niet op de afstandsbediening

• 9 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 305 keer bekeken

Ik heb een 2e hands tv gekregen. Een time. Zonder afstandsbediening.
Helaas reageerde hij niet op de opgegeven codes.
Nu kan ik nog geen tv kijken.
Ook al een universele afstandsbediening gekocht maar daar staat de tv ook niet tussen.

Hoe kan ik dit oplossen??
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 oktober 2018, 18:38

Hoi Sas77, Welkom op het forum. Wat jammer dat je met jouw tv nog geen tv kan kijken, omdat er nog geen afstandsbediening bij zit en je de KPN afstandsbediening niet kunt koppelen. Welke versie afstandsbediening heb je in gebruik? Een C3 of D3? Verwijder om het nummer te zien, het klepje van de batterij. Het versienummer staat in de cirkel boven de batterijen. De codes voor beide versies zijn 599 en 395. Heb je deze stappen i.c.m. de codes gebruikt? Stap 1.
Druk 5 seconden op [stop], tot het rode lampje rechtsboven 2 keer knippert.

Stap 2.
Voer één van de bovenstaande tv-codes in met de afstandsbediening. Het rode lampje knippert ter bevestiging 2 keer.

Stap 3.
Druk de [uit]-knop linksboven in om de tv uit te schakelen.

Stap 4.
Schakelt je tv uit? Dan heb je de juiste code gevonden.

Stap 5.
Schakel de tv weer in en controleer of de volgende knoppen van je afstandsbediening het doen: de [AAN/UIT]-knop, [volume]-knoppen, [mute]-knop, en de [av]-knop. Doet één van deze knoppen het niet? Probeer dan met behulp van voorgaande stappen alsnog een andere code.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sas77, Welkom op het forum. Wat jammer dat je met jouw tv nog geen tv kan kijken, omdat er nog geen afstandsbediening bij zit en je de KPN afstandsbediening niet kunt koppelen. Welke versie afstandsbediening heb je in gebruik? Een C3 of D3? Verwijder om het nummer te zien, het klepje van de batterij. Het versienummer staat in de cirkel boven de batterijen. De codes voor beide versies zijn 599 en 395. Heb je deze stappen i.c.m. de codes gebruikt? Stap 1.
Druk 5 seconden op [stop], tot het rode lampje rechtsboven 2 keer knippert.

Stap 2.
Voer één van de bovenstaande tv-codes in met de afstandsbediening. Het rode lampje knippert ter bevestiging 2 keer.

Stap 3.
Druk de [uit]-knop linksboven in om de tv uit te schakelen.

Stap 4.
Schakelt je tv uit? Dan heb je de juiste code gevonden.

Stap 5.
Schakel de tv weer in en controleer of de volgende knoppen van je afstandsbediening het doen: de [AAN/UIT]-knop, [volume]-knoppen, [mute]-knop, en de [av]-knop. Doet één van deze knoppen het niet? Probeer dan met behulp van voorgaande stappen alsnog een andere code.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad Sas77. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer