Vraag

TV's aansluiten

  • 2 December 2020
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Zojuist probeerde ik de kastjes die bij het TV abonnement horen aan te sluiten op de Experiabox. Dat gaat niet, te weinig kabel.

In de winkel heb ik nog uitgelegd dat de één in de huiskamer staat en de ander op zolder en er werd mij verzekerd dat het geen probleem zou zijn.

Na een maand gedoe om bij Ziggo van analoog naar digitaal over te stappen ben ik uit wanhoop naar KPN overgegaan maar voorlopig schiet ik daar dus niets mee op. Kan nog steeds geen TV kijken.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kabel kunt u overal aanschaffen hoor. Bijvoorbeeld hier: 

https://www.megekko.nl/product/2139/1049125/Netwerkkabels/Nedis-Cat-6-F-UTP-netwerkkabel-RJ45-8P8C-male-RJ45-8P8C-male-20-0-m-Wit

20 meter, zou dat genoeg zijn?

Niet in staat begrijpend te kunnen lezen en dan belerend en bijdehand reageren. Fijn hoor Nick83, heel volwassen.

Nadat ik beschreven heb om wat voor afstanden het gaat heeft een medewerker van KPN toezegd dat er voldoende kabel in de doos zit.

Dat blijkt niet zo te zijn. Medewerker heeft mij dus verkeerd geïnformeerd.

De vraag is dus: wat gaat KPN doen om dat op te lossen?

Reputatie 7
Badge +24

Welke kabellengte zou wel genoeg zijn voor u dan? Want dat vertelt u niet. KPN levert 5 meter mee in de doos voor zover ik weet. En kan eventueel 10 meter naleveren. Vaak kostenloos. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @P Bllrd, welkom hier. 

Wij kunnen inderdaad een kabel nasturen van 10 meter. Ik kan alleen vermoeden dat de winkelmedewerker bedoelde dat een monteur altijd genoeg kabel bij zich heeft, een haspel. Logischerwijs stoppen we niet in ieder pakket 50 meter kabel. 

Om welke lengte gaat het hier? Dan denk ik even mee. :relaxed: