Vraag

TV signaal word niet door tv opgepikt

  • 4 January 2019
  • 2 reacties
  • 155 keer bekeken

Het digitale tv signaal komt binnen maar word niet overgezet naar de tv. Medewerkers van KPN staan me telefonisch te woord, laten me verschillende kabels verwisselen, m'n tv vervangen, maar de tv ontvangst blijft uit. Medewerkers verliezen hun geduld en blaffen me af. Moet ik een service monteur laten komen tegen kosten? Als het signaal vroeger niet werd opgevangen kwam er een gratis monteur. Dan had ik weer beeld. Ten einde raad hier!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Menno, welkom op het forum. Wat een vervelende situatie ☹️Wat jammer om te horen dat het contact met de helpdesk op zo'n manier is verlopen.

Ik ben benieuwd wat er precies aan de hand is. Je geeft aan dat het TV-signaal wel binnenkomt. Waar zie je dat aan? Staat er op het display van de TV ontvanger gewoon de tijd of een zendernummer? Wat zie je wel op je TV? Staat de TV op het goede invoerkanaal?

Ik wil graag even nalezen wat er precies al is besproken met de helpdesk, anders doen we dubbel werk. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer aanvullen aan je profiel?
Reputatie 7
Badge +28
@Menno84: Kan ik je hier nog mee helpen Menno? Dan hoor ik graag nog even van je.

Reageer