Beantwoord

Tv start niet meer op

• 29 juli 2013
  • 3 reacties
  • 5192 keer bekeken

Hallo ,

gisteren avond begon het beeld te storteren (geluid ging wel normaal verder).

Na enige tijd bleef het beeld helemaal stil te staan en geluid was ook weg. Ook het veranderen van zender kon niet meer.

Hierna heb ik de tuner opnieuw opgestart.

Na enige tijd begon bovenstaande zich te herhalen, waarna ik de tuner helemaal heb uitgezet.

Vanochtend deze weer opgestart, maar naar enige tijd kwam bovenstaande probleem weer terug.

Hierna de optie 'Software verwijderen' uit het systeem menu uitgevoerd en opnieuw laten opstarten.

Deze bleef daarna hangen en heb ik de tuner uitgezet en (na ongeveer een 30 seconden) opnieuw aangezet. 

Dit ging weer probleemloos.

Echter het initieele probleem was nog steeds niet opgelost: het beeld gaat storteren, het beeld gaat helemaal stilstaan en daarna gaat de tuner zich automatisch opnieuw opstarten.

Vervolgens de optie 'Terug naar fabrieksinstellingen' gekozen.

Nu start de tuner helemaal niet meer op!.

HELP  :manfrustrated:

icon

Beste antwoord door walsan 1 augustus 2013, 12:26

Hallo Burhan,

ik heb al contact gehad met de klantenservice en is hetzelfde geconstateerd.

Daarna is de ITV tuner de volgende dag vervangen en is het probleem hierbij opgelost. :manhappy:

Ik was nog vergeten dit bericht hiermee te updaten.

Mijn excuses daarvoor.

Dit bericht kan worden afgesloten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Walsan,

Vervelend dat jouw ITV ontvanger niet naar behoren werkt. Waarschijnlijk is de ontvanger defect. Je hebt al meerdere resets uitgevoerd. (Stroomloos maken, verwijderen software en terugzetten fabrieksinstellingen). Deze handelingen vragen wij onze klanten uit te voeren wanneer er iets niet naar behoren werkt. Aangezien jij deze handelingen al uitgevoerd hebt, is de volgende stap, het vervangen van jouw ITV ontvanger. 

Graag hoor ik van je of je al contact gehad hebt met onze klantenservice en al een aanvraag voor een nieuwe ontvanger hebt gedaan. Indien dit niet het geval is, hoor ik graag van je middels een privébericht. Zou je in dit bericht ook jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer kunnen zetten? Ook hoor ik graag de manier van aansluiten van je. Is dit draadloos of bekabeld aangesloten? Alvast bedankt. Ik zie jouw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Hallo Burhan,

ik heb al contact gehad met de klantenservice en is hetzelfde geconstateerd.

Daarna is de ITV tuner de volgende dag vervangen en is het probleem hierbij opgelost. :manhappy:

Ik was nog vergeten dit bericht hiermee te updaten.

Mijn excuses daarvoor.

Dit bericht kan worden afgesloten.

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Walsan,

Goed om te horen dat het is verholpen! Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden! Een fijne dag toegewenst!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer