Beantwoord

TV start niet op

• 17 september 2018
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

De TV zet ik aan.
Vervolgens komt het balkje "Druk op o om de TV ontvanger aan te zetten"
Dit balkje verspringt normaal. Het blijft nu op één plek staan en reageert niet op de afstandsbediening.
Er zitten nieuwe batterijen in de afstandsbediening.
icon

Beste antwoord door Primula 19 september 2018, 12:29

Bedankt voor de reacties. Ik ben naar de KPN winkel in Zwolle gegaan en heb een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Na het activeren van de afstandsbediening doet alles het weer.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hmm. Dit ontlokt mij wel enkele vragen.

Heb je de ontvanger al even 30 sec. uitgezet met de schakelaar op de achterkant?
Licht het ledje op de afst.bed. op als je de betr. toets indrukt?
Werkt ie wel als je 'm met de knop bovenop de ontvanger aan zet?
Welk merk heeft de ontvanger? (Motorola, Arris of Arcadyan?)
Dag Peter
Ik heb de ontvanger 30 seconden uitgezet. Nu verspringt het balkje wel.
Het ledje op de afstandsbediening licht niet op.
De TV gaat aan met de knop bovenop de ontvanger.
Alleen kan ik niet van zender wisselen. Het lijkt erop dat het probleem ligt bij de afstandsbediening.
De ontvanger is van Motorola.
Reputatie 7
Als het lichtje op de afst.bed. niet oplicht, met welke knop dan ook, dan zal ie stuk zijn. Batterijen heb je vervangen: plus en min-kant zitten goed?
Was dat nog de korte dikke of al een lange dunne? Via webcare kan je gratis een nieuwe krijgen.
Overigens is Motorola (ik neem aan de kleine 1853) ook al een behoorlijk oud type.

Zou je vast je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Dan kan webcare (kpn moderator) snel een nieuwe afst.bed. sturen. (die gegevens zijn alleen zichtbaar voor webcare en jezelf)
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Primula, welkom! Al goed geholpen door Peter zie ik, top. Het lijkt me dat die afstandsbediening inderdaad defect is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur ik je een nieuwe. 🙂
Bedankt voor de reacties. Ik ben naar de KPN winkel in Zwolle gegaan en heb een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Na het activeren van de afstandsbediening doet alles het weer.
Reputatie 7
Badge +24
Top! Bedankt dat je het nog even laat weten. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.

Reageer