Beantwoord

Tv stoort in de avond

  • 22 October 2019
  • 6 reacties
  • 493 keer bekeken

Ik heb de hele dag normaal beeld. Na acht uur s’avonds hapert het beeld constant. Overschakelen of weer alles resetten. Waardeloos!!

icon

Beste antwoord door Joep1965 22 October 2019, 23:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.  Welke ontvanger heb je en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox?

Reputatie 5
Badge +4

@Ringelberg En zijn er meerdere gebruikers in huis die kijken/werken met een computer/laptop.
Test ook even uw snelheid via de KPN Speed pagina : https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm
En zoals @Joep1965 ook schreef wat meer informatie is gewenst. We horen/lezen het wel?

Reputatie 7

Hallo @Ringelberg, welkom op het forum. Zoals je het beschrijft is het niet prettig tv kijken inderdaad! Ik kijk en denk graag met je mee, daarvoor heb ik wel wat meer informatie van je nodig zoals Joep en Spacestar ook al aangeven. Zou je hun vragen kunnen beantwoorden? Ik ben ook nog benieuwd of er een verband in te zien is, bijvoorbeeld na het aanzetten van lampen of andere apparaten of dat er in de buurt iets gebeurt. Ik zie je antwoorden graag verschijnen, zodat we samen kunnen kijken of we het kunnen verbeteren.

Reputatie 7

Hoi @Ringelberg, ik heb nog geen reactie van je gezien. Spelen de storingen nog of kan je inmiddels weer normaal tv kijken?

Het is opgelost met een nieuw kabeltje!! 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het is opgelost :smiley:  Zo kan je weer storingsvrij tv kijken dus. Welk kabeltje had je daarvoor precies vervangen, was dat een kabeltje naar de tv-ontvanger toe of het kabeltje tussen de Experia Box en het aansluitpunt?