Beantwoord

tv storing vanaf 25 september

ik heb nu 30-9 nog steeds geen tv monteur heeft modem en itv kastje al vervangen.
het ontstond na een software update ik zal op de hoogte worden gehouden door kpn,
als ik zelf niet bel hoor ik niks storing code is 563 web oplossingen werken niet
icon

Beste antwoord door menno01 6 oktober 2018, 13:30

effe een update wel zo eerlijk toch vanaf 5-10 werkt alles weer.
de klanten service van KPN heeft nog extra gebeld om te vragen of alles weer goed was.
omdat het een zeer complexe storing betrof wil ik de mensen van de klanten service,
bedanken voor de goede behandeling ik zal nu mijn noodpakket retourneren naar kpn
ge menno
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Gaat het om een iets oudere TV ?
Ik heb het zelfde probleem het lijkt erop dat KPN de HDCP settings heeft veranderd.
Zit zelf ook nog steeds te wachten op een terug koppeling.
Antwoord tot nu toe is dat ze alleen hdmi versie 1.4 ondersteunen.
mijn tv is uit 2012 de tv van mijn buurman is 10 jaar ouder en die heeft geen problemen
maar het kan best zijn dat je gelijk hebt youtube ondersteund ook geen tv s an 5 jaar en ouder
op het forum zijn er veel die er last van hebben het wordt tijd dat kpn er iets aan doet.
labrag 12 bedankt voor je snelle reactie
Reputatie 2
Heeft U de TV aangesloten via HDMI of scart ?
Als het HDMI is, werkt het waarschijnlijk wel via een scart kabel.
Ook een goede kans dat U buurman het met een scart kabel heeft aangesloten dan.
HDCP is een beveiliging via de HDMI port
helaas werkt ook niet via scart heb contact gehad met KPN het is echt een fout,
in de centrale ze hopen het deze week nog op te lossen en wij zijn zeker niet de enigste,
met deze storing
Reputatie 7
Badge +18
Hoi menno01, Ik zou graag voor je willen uitzoeken wat de voortgang is rondom jouw storing. Het is nooit fijn wanneer iemand zolang zonder dienst(en) zit. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
is geregeld
Marina,
gegevens zijn ge update ik plaats zo onder het zelfde topic een open brief aan KPN
storing vanaf 25 september
open brief aan KPN
geachte KPN om mensen zo als ik en er zijn vele ander die zolang,
zonder tv diensten moeten doen is een gebrek aan service of interesse.
tevens moet ik u erop wijzen dat uw u maatschappelijke plicht tegenover,
overheid politie brandweer ect niet nakomt, dit omdat de regionale zenders,
niet via itv online beschikbaar zijn terwijl dit de aangewezen calamiteiten zenders zijn.
u kan dus door u lakse optreden het ontstaan van eventuele onwenselijke situaties veroorzaken.
Tevens vind ik dat u de autoriteiten vorige week al op de hoogte had moeten brengen,
van deze complexe storing.
Menno01
Reputatie 4
Badge +6
@menno01,

vervelend probleem.

Je kan via deze website bekijken of er een storing is en de status ervan.

Indien deze aangeeft "Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden." zou je dan onderstaande willen proberen?

Oplossen van foutcode 563

Het is hierbij wel essentieel dat vanaf Stap 1 alle vervolg stappen zorgvuldig worden uitgevoerd.

Mvg Timo

Betreffende je "open brief aan KPN" het volgende mbt de aangewezen calamiteitenzenders:

Een calamiteitenzender of rampenzender in Nederland is een radio- of televisiezender die burgers informatie geeft in het geval van een calamiteit, bijvoorbeeld een (dreigende) ramp of iets als stroomuitval. De zender kan de burgers snel informeren over wat er aan de hand is, eventueel welk gevaar er dreigt en wat men het beste kan doen. Via de zender wordt men dan dag en nacht op de hoogte gehouden. Reguliere programma's worden onderbroken voor extra nieuws, informatie en indien nodig officiële mededelingen van het bevoegd gezag.

Als in Nederland de sirene gaat, wordt de bewoners verzocht ramen en deuren te sluiten en af te stemmen op de calamiteitenzender. De sirenes worden getest op elke eerste maandag van de maand, ’s middags om 12.00 uur.

In Nederland zijn de publieke regionale radiozenders in principe de regionale calamiteitenzenders. Daarnaast wordt via de website crisis.nl van het Ministerie van Veiligheid en Justitie, informatie over de ramp verspreid.

Andere middelen om de burgers te informeren bij een calamiteit zijn: geluidswagens van de politie, internet (de omroepwebsite) en teletekst.
hoi timo
natuurlijk is de storingscode vanaf stap 1 gedaan niet alleen door mij maar ook door monteur van kpn.
tevens is er een nieuw modum en itv kastje geplaatst storing zit in de centrale.
gr menno
effe een update wel zo eerlijk toch vanaf 5-10 werkt alles weer.
de klanten service van KPN heeft nog extra gebeld om te vragen of alles weer goed was.
omdat het een zeer complexe storing betrof wil ik de mensen van de klanten service,
bedanken voor de goede behandeling ik zal nu mijn noodpakket retourneren naar kpn
ge menno
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Menno, Excuses voor de late reactie. Goed om te lezen dat de storing is opgelost en wat fijn dat mijn collega je nog even heeft gebeld om te controleren of alles goed was 🙂 Als je nog andere vragen hebt, laat je het dan aan ons weten?

Reageer