Beantwoord

TV terugkijken foutcode 3025

• 17 juni 2018
  • 11 reacties
  • 200 keer bekeken

Krijg foutcode 3025 en heb alle adviezen al opgevolgd, software verwijdeed en opnieuw gekaden alle testen uutgevoerd en ok. Helpdesk KPN had hier ook geen antwoord op. Wie weet hoe je dit kan oplossen

Groet

Johan
icon

Beste antwoord door joss1965 23 juni 2018, 19:58

Als jouw switch geen IGMP Snooping ondersteunt, heb je er waarschijnlijk een nodig die dat wel kan. Deze https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?nextchapterfeed is een goed en betaalbaar alternatief. Als je meer poorten nodig hebt is er een groter zusje (Netgear GS108E).
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Johanvana, welke tv ontvanger heb je en hoe is de tv ontvanger verbonden met de Experia? Is dat rechtstreeks of gebruik je een draadloze verbindingsset, een switch of iets dergelijks?
4k ontvanger en zit via een switch verbonden aan experia via bekabeling.
Reputatie 7
Badge +10
Welke switch gebruik je? Welke Experia heb je?
Switch Sitecom LN120 5 ports gigabit.
Experia de laatste nieuwe, net afgelopen week door monteur van KPN geinstalleerd.
Ik heb bakken ellende met Ziggo achter de rug en had gehoopt dat bij KPN het wel in 1x allemaal werkte.

Groet,

Johan
Reputatie 7
Badge +10
Welke andere apparaten zitten aangesloten op de switch? Kun je testen of de foutcode ook optreedt als de tv ontvanger rechtstreeks op de Experia is aangesloten?
Er zitten meerdere apparaten op aangesloten, Google Chromecast, TV Sony 65KA1, Onkyo Receiver en ook eerder Ziggo Mediabox en dat werkt allemaal zonder problemen. Zit deze week voor werk in buitenland zal het in het weekend proberen door rechtstreeks aan te sluiten maar een Switch is gewoon een transparant netwerk dus dat zou echt niet uit mogen maken.
Reputatie 7
Badge +10
Het had een IGMP snooping probleem kunnen zijn. Gezien de andere apparaten op de switch ligt dat niet voor de hand, maar je kunt het in ieder geval proberen.
Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @Johanvana. Welkom op het forum!

Ook ik ben erg benieuwd wat er gebeurd als je de tv-ontvanger rechtstreeks op Experia Box aansluit @joss1965.
Mocht dit het probleem niet verhelpen dan hoor ik dat graag van je!

Rechtstreeks aansluiten werkt wel , heb verder een volledig transparant netwerk met alleen 1gb switch ertussen. Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +10
Als jouw switch geen IGMP Snooping ondersteunt, heb je er waarschijnlijk een nodig die dat wel kan. Deze https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?nextchapterfeed is een goed en betaalbaar alternatief. Als je meer poorten nodig hebt is er een groter zusje (Netgear GS108E).
Reputatie 7
Badge +17
We hebben niets meer van je gehoord @Johanvana dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. door door @joss1965 Anders weet je ons te vinden!

Reageer