Vraag

tv valt steeds uit en beeld wordt zwart.

  • 5 March 2021
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo, de tv valt de laatste dagen steeds uit, helemaal op zwart. Na enige tijd, nadat we alles hebben uitgeschakeld en weer ingeschakeld, doet hij het wel weer, maar kort daarna valt het scherm weer op zwart.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @wiesda, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

En wat voor kastje heeft u? Als het een Motorola is dan kunt u het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @wiesda, welkom op het forum! :blush:

Wat irritant dat je telkens zwart beeld hebt op tv! Een frisse start - wat @fame29 ook adviseert - zou dit heel goed kunnen verhelpen. Had je dat inmiddels al geprobeerd en is het daarmee opgelost? We horen het graag van je!

Reputatie 7
Badge +10

@wiesda Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!