Beantwoord

TV valt steeds weg

• 3 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Bij het aanzetten van de tv geeft hij aan dat ik moet zappen van de ene naar de andere zender en als dat niet werkt de ontvanger resetten. Dit betekent dat ik dagelijks mijn ontvanger moet ressetten. Dot kan toch de bedoeling niet zijn. Wij hebben zelf het idee dat het internet ook trager is geworden.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 oktober 2018, 11:50

Goedemorgen Lindata, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je constant deze melding in beeld krijgt, dat is niet echt zorgeloos televisie kijken begrijp ik! De snelheid die uit de test komt is niet hoog, op welke manier heb je deze gemeten? Via WiFi of bekabeld internet? Wat betreft de draadloze verbindingsset, je kan testen of dat de boosdoener is door de tv-ontvanger even met een kabel aan te sluiten. Werkt dat wel zonder storingen, dan dien je de draadloze verbindingsset even na te kijken!

Heb je verder ook problemen met andere diensten? En wil je jouw postcode + huisnummer en klantnummer toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan kan ik controleren welke snelheid je (bekabeld) zou moeten halen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Lindata, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het wegvallende beeld inmiddels opgelost is? Zo niet, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Lindata, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je constant deze melding in beeld krijgt, dat is niet echt zorgeloos televisie kijken begrijp ik! De snelheid die uit de test komt is niet hoog, op welke manier heb je deze gemeten? Via WiFi of bekabeld internet? Wat betreft de draadloze verbindingsset, je kan testen of dat de boosdoener is door de tv-ontvanger even met een kabel aan te sluiten. Werkt dat wel zonder storingen, dan dien je de draadloze verbindingsset even na te kijken!

Heb je verder ook problemen met andere diensten? En wil je jouw postcode + huisnummer en klantnummer toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan kan ik controleren welke snelheid je (bekabeld) zou moeten halen.
Wr zit inderdaad iets tussen een draadloze verbindingsset. We hebben een experia box
Reputatie 7
Badge +18
hallo @Lindata
Dat lijkt me inderdaad lastig...
1- Hoe is de TV-ontvanger aangesloten?
Rechtstreeks op de Eperiabox? of zit er nog wat tussen? een switch of een router of een draadloze verbindingsset?
2- En welke TV-ontvanger heb je?
3- Wil je de uitslag van deze internet-test hier neerzetten?

Reageer