Tv van KPN waardeloos!

• 26 november 2012
  • 3 reacties
  • 9115 keer bekeken

Zo te zien op deze site is kpn 1 drama en ook de mensen die ik spreek hebben veel klachten over interactieve tv. Ik ben het zo zat aangezien ik sinds mijn verhuizing (3juli) zoveel ellende heb gehad met kpn en nu nog steeds! Ik kan niet eens normaal tv kijken! Het stort constant, loopt vast of er staat deze zender is tijdelijk niet bereikbaar. Ook het opnemen betaal ik voor en heb meerdere malen een bericht gestuurd naar meneer Joran van deze site en nog steeds niks gehoord en ik vertik t om te blijven bellen naar dat rot 0900! Het opnemen doet het dus nog steeds niet en het zou na gekeken worden. Als er niets mee word gedaan betaal ik helemaal niets meer en halen ze de hele rotzooi maar lekker weg!

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Suzan,

Ik zou de volgende procedure volgen:

KPN een mail sturen met uw klacht(en) en het verzoek dit zo spoedig mogelijk op te lossen. U kunt daarbij een termijn stellen waarop u een inhoudelijke reactie en oplossing verwacht. Normaal gesproken krijgt u binnen twee werkdagen antwoord op mail.

Mocht u geen reactie krijgen of niet tevreden zijn met het antwoord dan zou ik KPN een aangetekende brief sturen met daarin uw klacht(en), stel een redelijke termijn om het op te lossen, en geef aan dat indien KPN niet met een oplossing komt u het contract gaat ontbinden.

Eventueel kunt u ook uw klacht melden op bijvoorbeeld klacht.nl.

Hopelijk komt KPN zo spoedig mogelijk in actie en wordt dit allemaal opgelost. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is allemaal.

In ieder geval niet zomaar stoppen met betalen, eerst KPN schriftelijk (nogmaals..) een redelijke termijn stellen om het op te lossen.

Graag hoor ik van u of u hier iets aan heeft en hoe het allemaal verder verloopt.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Kuilman

Reputatie 6
Badge +7
Je zou natuurlijk ook gewoon even kunnen bellen naar het GRATIS nummer van KPN 08000402 daar kunnen ze ook een klacht voor je aanmaken

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Suzan,

Ben benieuwd hoe dit verder verlopen is!

Groetjes,

Sjoerd Kuilman

Reageer