Beantwoord

Tv verbinding valt weg

  • 6 January 2020
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Tv verbinding valt iedere weg

icon

Beste antwoord door Tycha 7 January 2020, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Hondjemax7 

 

Hopelijk helpt deze site je verder?

Zie https://www.kpn.com/service/televisie/problemen.htm#/

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hondjemax7, welkom hier. 

Wat irritant dat jouw tv verbinding elke dag wegvalt. Heb je de pagina al doorlopen die Tycha heeft gestuurd? Heeft dat voor een oplossing gezorgd? 

Zo niet, heb je het modem al eens herstart? En heeft de ontvanger een reset gehad? En hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? Is dat met draadloze adapters in het stopcontact of rechtstreeks met een kabel? Ervaar je behalve een wegvallende tv ook problemen met een wegvallende verbinding? En tot slot wat zie je exact als de tv wegvalt?

Reputatie 1

Ik heb het ook een paar keer gehad. [Niet elke dag, maar soms wel een paar keer achter elkaar]

Voor € 3.50 heb ik het opgelost:

ik heb bij Blokker een tijdschakelaar gekocht, daarop de Experia Box aangesloten, en nu laat ik de Experia elke maandagnacht twee minuten uitgaan (om twee uur, dan blijft het in zomer en wintertijd goed werken). De Experia Box EB krijgt dan steeds een reset, haalt alle IP adressen weer op (refresh) en dan gaat het goed.

Nooit meer last gehad. Werkt nu twee jaar toppie.

Het lost het probleem op dat de EB na verloopp van tijd geen internet adressen lokaal kan winden (die hebben een beperkte geldigheid). Dus ze worden steeds ververst. 

Handig niet waar?