Beantwoord

TV via telefoonlijn

• 14 september 2018
  • 13 reacties
  • 2144 keer bekeken

Wij hebben een huis gekocht waar pas volgend jaar glasvezel aangelegd wordt. De huidige eigenaren kijken op dit moment tv van KPN via de telefoonlijn met een kastje en wat andere toebehoren en wij willen ook op deze manier voor een jaar tv kijken. Kan iemand mij vertellen waar en hoe ik dit kan bestellen?
icon

Beste antwoord door Vikash 17 september 2018, 13:05

Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb gelijk even bekeken wat de mogelijkheden zijn. Op dit adres is een maximale internetsnelheid 5 Mbps haalbaar. Wij zullen doen ons best om de internetsnelheid op jouw adres te verhogen in de toekomst, helaas is dit het hoogst haalbare op dit moment. Wanneer er op je adres (volgens meting van KPN) niet meer dan 12 Mbit/s wordt gemeten ontvangt u een korting van €5,- per maand op het abonnement. Dit geldt voor het "Internet" of het "Internet en TV Basis" abonnement. Zodra glasvezel beschikbaar wordt op je adres zullen wij hetzelfde abonnement gaan leveren over deze verbinding en zal de internetsnelheid verhoogt worden. Zodra je maximaal haalbare internetsnelheid op jouw adres volgens onze meting op kpn.com/testjesnelheid hoger is geworden dan 20 Mbit/s, vervalt je korting.

We begrijpen dat 5 Mbps erg weinig is, wellicht is het mogelijk om het verder uit te breiden met Sneller Internet Buitengebied

Als je meer informatie hierover wilt dan horen we dat graag van je! Als je hierover teruggebeld wil worden is dat ook mogelijk. Ik zal een expert op dit gebied vragen om contact met je op te nemen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dit is "gewoon" het Alles-in-1 of Internet + TV pakket van KPN. Kan je bestellen op de site indien gewenst
Alles in 1 over een telefoonlijn? Die indruk had ik niet bij die mensen. Is dat wel snel genoeg dan? Ik zal het ze nog een keer gaan vragen dan.
Reputatie 7
Badge +30
Ja je moet het niet "een telefoonlijn" noemen maar DSL.

Je kan hier zien welke snelheid er overheen komt: https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Reputatie 7
Badge +17
Goedemidddag @Jokanna. Welkom op het forum. Wat leuk om te lezen dat je klant bij ons wilt worden. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam, postcode, huisnummer en eventuele klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn. We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
. . huis gekocht waar pas volgend jaar glasvezel aangelegd wordt.Pas , ik zou zeggen al.
Een geval van glas halfvol of halfleeg 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Een greep uit eerdere berichten hier over :
https://forum.kpn.com/internet-9/signaal-hoe-werkt-dat-tv-internet-via-1-draadje-436837#post523623
https://forum.kpn.com/internet-9/is-ra-kabel-van-isra-punt-naar-experiabox-454519#post638913
https://forum.kpn.com/internet-9/acm-vaste-netwerken-reguleren-446681
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb gelijk even bekeken wat de mogelijkheden zijn. Op dit adres is een maximale internetsnelheid 5 Mbps haalbaar. Wij zullen doen ons best om de internetsnelheid op jouw adres te verhogen in de toekomst, helaas is dit het hoogst haalbare op dit moment. Wanneer er op je adres (volgens meting van KPN) niet meer dan 12 Mbit/s wordt gemeten ontvangt u een korting van €5,- per maand op het abonnement. Dit geldt voor het "Internet" of het "Internet en TV Basis" abonnement. Zodra glasvezel beschikbaar wordt op je adres zullen wij hetzelfde abonnement gaan leveren over deze verbinding en zal de internetsnelheid verhoogt worden. Zodra je maximaal haalbare internetsnelheid op jouw adres volgens onze meting op kpn.com/testjesnelheid hoger is geworden dan 20 Mbit/s, vervalt je korting.

We begrijpen dat 5 Mbps erg weinig is, wellicht is het mogelijk om het verder uit te breiden met Sneller Internet Buitengebied

Als je meer informatie hierover wilt dan horen we dat graag van je! Als je hierover teruggebeld wil worden is dat ook mogelijk. Ik zal een expert op dit gebied vragen om contact met je op te nemen.

Het gaat er voor ons om dat wij 1 jaar bij KPN een abonnement nemen voor basis tv/internet. Daarna hebben wij glasvezel en moeten wij verplicht bij een aanbieder (Caiway) een abonnement af te sluiten. Maar als jullie ons kunnen helpen graag. De huidige bewoners hebben het nu ook via jullie. Familie van Poolen, xxxxxx nummer x. Misschien kun je kijken wat zij bij jullie hebben en kun je ons dat ook aanbieden.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag, Ik mag helaas niet het abonnement erbij pakken van de huidige bewoner zonder hun toestemming. Ik gok dat zij een Internet en TV Basis (het kleinste) abonnement hebben omdat dit het enige abonnementsvorm is dat je op dit adres kan afsluiten. Zullen we anders telefonisch contact met jou opnemen om hier meer uitleg over te geven? Zou je jouw mobiele nummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators)
Reputatie 7
Badge +17
@JokannaIk zie dat je het 06-nummer hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel.
@Raymond. Wil jij de klant bellen en de mogelijkheden bespreken?
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag Jokanna!
Ik heb je een privébericht gestuurd.
Zou je daar op willen reageren?
Dan gaan we een datum en tijd prikken!
Reputatie 6
Badge +9
Goedenavond @Jokanna!

We hebben elkaar zojuist gesproken en hebben het vaste abonnement ingevoerd.

Ik noemde nog een haalbaarheidsonderzoek voor glasvezel bij KPN.
Mocht je daar interesse in hebben, dan is dat hier aan te vragen.
Altijd goed om alle opties naast elkaar te leggen. ;-)

Ik hoop je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je toch nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Voor nu enkel nog: Welkom bij KPN! 😃

Reageer