Tv zender info

• 26 september 2013
  • 5 reacties
  • 4006 keer bekeken

Beste KPN,

Indien ik TV zender info opvraag, krijg ik maar een gedeelte van de info te zien.

Zeker bij films is dat erg storend dat ik niet de gehele tekst kan lezen. Als ik naar onder scroll stopt de info willekeurig in een zin.

komt hiervoor nog een oplossing?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Ja dat klopt inderdaad. Het is alsof het aantal karakters is beperkt want soms stopt de informatie midden in de zin. Dan lees je net ni

et waar het over gaat ;)

Reputatie 4
Badge +9
Hallo bekerom (en Giant2000), 

Bedankt voor je vraag. Mogelijk is dit bij meerdere gebruikers niet helemaal duidelijk. Als ik je vraag goed uitleg, dan wens je meer informatie over de zenders in de gids. 

Hiervoor zijn twee mogelijkheden:

1. Je roept de gids op en drukt vervolgens op de rode knop van de afstandsbediening. Nu verandert de weergaven van horizontaal naar verticaal en verschijnt er meer informatie in beeld. 
2. Je roept de gids op en drukt op de gele knop van de afstandsbediening. Nu krijg je de volledige omschrijving van het geselecteerde programma in beeld. 

Mocht je hierover nog vragen hebben, dan lees ik deze graag!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Reputatie 7
Badge +16
Boudewijn, ik adviseer je het zelf eens te proberen bij met name films dan zul je het zelf ondervinden.

Reputatie 3
Badge +2
Beste bekerom.

Wat ook Giant al aangeeft. De grote van de tekst bij programma info is bij itv beperkt. kpn krijgt de programma informatie aangeleverd, en zet deze letterlijk om in teks voor hun epg. Alle tekst wat niet past wordt gewoon weggelaten, vandaar de soms halve zin.

Reputatie 4
Badge +5
Kanaal 77 EuroStar geen logo in TV EPG wel op de ITV App.

Reageer