Beantwoord

TV zenders Fox

  • 23 July 2019
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

KPN voegt foxsport 1 toe nu heb ik 2x foxsport 1 was reeds als betaalzender toegevoegd bij eredivisie live krijg je nu korting op eredivisie live?
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 July 2019, 12:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @A Suijkens, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fox Sports kanaal 1 is nu inderdaad toegevoegd in het basis pakket, en hier hoef je niet voor te betalen. De overige zenders zijn nog wel betaald, maar Fox Sports Eredivisie en Fox Sport Internationaal gaan samen in Fox Sports. Je ontvangt dus 6 kanalen (ook internationaal voetbal, Amerika en Duitsland) en de prijs hiervoor is € 9,99. Dit gaat verhoogd worden naar € 12,99 per september.

Ben je KPN Compleet (1 of meerdere mobiele abonnementen en een internet + televisie abonnement)? Dan krijg je het Fox Sports pakket gratis!
Wat betreft fox sport kanaal 1 hoef je niet extra te betalen, maar je krijgt ongevraagd 3 extra zenders er bij
maar dat betekend dat er in 3 maanden tijd je abonnement van E7,50 naar E12,99 gaat terwijl ik totaal niet zat te wachten op meer sportzenders en hogere kosten eredivisie live was voor mij voldoende ik kijk hoofdzakelijk Nederlands voetbal dus wordt je zonder meer gedwongen om het gehele pakket af te nemen.
Reputatie 7
Badge +21
@A Suijkens, je wordt nergens toe gedwongen want het is nog steeds een extra zenderpakket wat je erbij kan nemen. Je kan het ook bij Fox Sports kanaal 1 houden, hier kwamen vaak wel de grootste wedstrijden op. Al heeft Fox wel wat veranderingen aangekondigd. Ik begrijp dat je niet direct op de overige zenders zit te wachten, maar dat is een besluit die genomen is en niet teruggedraaid gaat worden helaas..

Reageer