TV5 Monde Europe HD en Al Jazeera HD.

• 5 december 2017
  • 16 reacties
  • 702 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
sinds vandaag is TV5 Monde Europe in HD te ontvangen en Al Jazeera in HD.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/tv5-monde-in-hd-bij-kpn/

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Dat er maar veel zenders mogen volgen...
Reputatie 7
Badge +10
Dat zijn nou net de niet boeiende TV zenders. Laat KPN snel maar de nuttige zenders in HD gaan doorgeven. 😉
Reputatie 7
Ach jee. Dit nieuws had ik al uren eerder dan TotaalTV.
Reputatie 2
Mediamagazine nog iets eerder (gisteren) 😉

https://mediamagazine.nl/kpn-geeft-al-jazeera-en-tv5-monde-europe-hd-kwaliteit/

Maar even tot de HD uitbreiding, KPN is al een beetje wakker geworden (door de HD uitbreidingen van Ziggo)
Het 1x per jaar zenderwijziging is doorbroken. Alleen geven ze zelf geen melding hiervan.
Reputatie 7
Badge +18
Toch weer 2 HD zenders erbij. Nu nog ARD en ZDF, binnenkort RTL Lounge, RTL Crime en RTL Telekids (Kijk hier niet na.) Maar RTL Crime wel. 💥 😱
Reputatie 7
Badge +18
Dat er maar veel zenders mogen volgen...Dat hoop ik ook.
Reputatie 2
Alsjeblieft geen RTL. Dat bedrijf is tegen elke Nederlandse traditie, dus wordt nog steeds flink geboycot. Kijken we dus niet naar. U weet wel. Iets met Zwart en Piet. ;-)
Dus graag ARD en ZDF. Ook WDR graag in HD!
Overigens is Al Jazeera absoluut niet in HD op 739. Foutje? Per ongeluk SD op kanaal HD doorgeprikt? TV5 Monde is perfect beeld. Lijkt wel Glas HD!
Reputatie 7
Badge +18
Overigens is Al Jazeera absoluut niet in HD op 739. Foutje? Per ongeluk SD op kanaal HD doorgeprikt? TV5 Monde is perfect beeld. Lijkt wel Glas HD!Beste @henkj999, brandt op kanaal 739 het HD ledje niet op je tv ontvanger? Welke tv ontvanger heb je?
Reputatie 2
Geen idee welke. Maar in blauwe balk staat bij 739 "Al Jazeera HD". Beeld is triest SD.
Reputatie 7
Badge +18
Geen idee welke. Maar in blauwe balk staat bij 739 "Al Jazeera HD". Beeld is triest SD.Aan de voorkant kun je zien welke tv ontvanger je hebt. Dat zijn:
  • Arcadyan HMB2260
  • Arris 2952
Reputatie 2
Het beeld is geen HD. Kijk ook zelf even. 😉 Kanaal 739.
Reputatie 7
Badge +18
Het beeld is geen HD. Kijk ook zelf even. 😉 Kanaal 739.Ik heb HD vanaf 1, en niet op 739. Bij mij is het echt HD. Bij mij staat Al Jazeera op 42, en TV5 Monde op 92.
Reputatie 7
Mediamagazine nog iets eerder (gisteren) 😉

https://mediamagazine.nl/kpn-geeft-al-jazeera-en-tv5-monde-europe-hd-kwaliteit/.
AAAaaaii, you got me.
Toen ik het ontdekte in de ontvanger heb ik direct bij Totaaltv gekeken, maar niet bij de anderen 🙈
Reputatie 7
Het 1x per jaar zenderwijziging is doorbroken. Alleen geven ze zelf geen melding hiervan.KPN voegt wel vaker tussendoor wijzigingen door. SBS 9, RTL Z, BBC First, Spike sd/hd, onlangs Efteling Kids (radio) zijn tussendoor toegevoegd.
Ook HD versies zijn niet persé begin juli toegevoegd.

Hier is het beeld van Al Jazeera 739 hartstikke HD. M.n. de studiobeelden zijn veel scherper dan via het sd-kanaal (42)
Reputatie 7
Badge +18
😂 Ziggo gaat TV5 Monde pas volgend jaar in HD uitgeven. 😜 Maar Ziggo heeft wel alle RTL Themazenders in HD. Dus KPN kom op! 🙄
------------------------------------------------------------------------------------------
TV5 bij Ziggo in 2018 in HD
Bij kabelaar Ziggo wordt het nieuwe HD-signaal van TV5 Monde Europe in 2018 ook doorgegeven. Vanaf wanneer dit precies het geval is, heeft Ziggo op dit moment nog niet bevestigd. Andere kabelnetten hebben vooralsnog geen plannen voor doorgifte van TV5 Monde in HD.
Jammer dat TV5 er nu dan afgaat voor france2.Waardeloze zender,er is al genoeg sport op tv.
TV 5 zend tenminste nog films en documentaires uit ondertiteld. Protesteert daarom !!!!!!!!

Reageer