Beantwoord

TV5 Monde verdwijnt per juli 2018

• 15 mei 2018
  • 382 reacties
  • 19943 keer bekeken

Toon eerste bericht

382 reacties

Peter,
dat ben ik volkomen met je eens.
Dus KPN een pakket mèt TV5 èn TVE of nog beter in het standaard-aanbod
Spaans is immers een wereldtaal....
Er zijn mensen die verder kijken dan pretpakketten
Als de KPN het tarief met €3.50 p.m. achteloos verhoogt, en even achteloos een kwaliteits-zender als TV5 monde uit het pakket gooit zonder echte onderbouwing, beschouw ik dat als een echte schande,.
De consument staat vanzelfsprekend machteloos en blijft zitten met een oneindige rij volstrekt onbruikbare flut-kanalen waar niemand ooit naar kijkt en alleen aan zenderlijsten worden toegevoegd omdat ze goedkoop ingekocht kunnen worden en omdat het zo interessant staat.
De werkelijke statistische-correlaties om zenders te verwijderen blijven vanzelfsprekend geheim...

Zoals ik al eerder opmerkte: TV5 monde uit het pakket? Een schande!
Helemaal mee eens! TV5 Monde moet terug. Ons wordt geen keuze gelaten.
Reputatie 1
wat een schitterende zenders heeft KPN in juli 2019 toegevoegd aan het zenderpakket. gezien de kwaliteit van die zenders zou het me niet verbazen als KPN geld toe krijgt voor het doorgeven van deze signalen. maar gehoor geven aan culturele kwaliteitswensen zoals door velen geuit: ho maar! Geen TV5 en ook geen TVE terwijl de spaansprekende groep Nederlanders alleen maar toeneemt. SCHANDE!
Goedemiddag,

Heel erg jammer dat TV-5 verdwenen is.
Hiervoor in de plaats hebben we France 2 gekregen, een flut zender zonder ondertiteling enz.
Ik heb al van meer mensen gehoord dat ze erover denken naar Ziggo te gaan want daar zit
TV-5 Monde in het gewone pakket.
Zal er ook eens over gaan denken.
Goedemiddag,

Heel erg jammer dat TV-5 verdwenen is.
Hiervoor in de plaats hebben we France 2 gekregen, een flut zender zonder ondertiteling enz.
Ik heb al van meer mensen gehoord dat ze erover denken naar Ziggo te gaan want daar zit
TV-5 Monde in het gewone pakket.
Zal er ook eens over gaan denken.
Ik kijk niet veel TV, alleen soms een film. Bij TV 5 hebben ze vaak films die ik zou willen zien en ik hoopte dat KPN terug zou komen op het skippen van deze zender (ongeloofwaardig dat een meerderheid van de klanten France 2 beter vindt dan TV 5). Het begint me steeds meer ergeren, het is uit de tijd dat de keuze door de provider wordt bepaald.

Reageer