Beantwoord

tvkastje telkens opnieuw opstarten

  • 15 September 2019
  • 14 reacties
  • 267 keer bekeken

Waarom moet ik soms 4 keer per avond mijn tv ontvanger opnieuw opstarten heb alles al gedaan maar het probleem blijft gewoon
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 September 2019, 09:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat lijkt met niet normaal. Dat zou wel eens naar een omwisseling toe kunnen gaan....


Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Staan nog geen 2 jaar naast de tv
Badge +19
Is de ontvanger bekabeld direct op experiabox aangesloten of gebruik je draadloze verbindingssets?
Bekabeld direct van de experiabox
Reputatie 7
Badge +24
Heb je 1 ontvanger of meerdere?
2 stuks
Reputatie 7
Badge +24
2 stuks
En heb je met beide problemen? Of doet de ene het wel goed?
Allebei de 1 wel meer als de andere
Reputatie 7
Badge +24
Gebruikt u de originele kabels (wit met gele stekkers) die KPN bij de decoders mee geleverd heeft?

Wat is de snelheid die u op https://netco-fpi-info.fourstack.nl te zien krijgt als u uw adres invult?
@Bijnaklaarmee . Welkom op het forum.
Wat je beschrijft lijkt me zeker niet de bedoeling. Wat gebeurt er, dat je het apparaat opnieuw moet opstarten? Blijft het beeld hangen? Krijg je een foutmelding?
Heb je de experiabox recentelijk al eens herstart? Zo niet, zou je dat kunnen proberen?
En tevens even de tuner helemaal resetten. Dat gaat als volgt: https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm ( scoll door naar reset )
Als dat niet mag baten, laat je het dan weten?
De Experia box moet 1 a 2 keer per week opnieuw opstarten als er 2 televisies aanstaan en iemand kijkt op zijn telefoon naar iets dan valt de hele zooi uit.

Het tv kastje geeft de melding dat hij niet goed aangesloten is maar als je hem dan uitzet en 10 sec wacht dan start hij weer op en dat soms wel 4 keer op 1 avond ik gebruik alle snoeren van de kpn.

Ik heb laatst ook alle software in het kastje opnieuw geladen maar niks werkt
Reputatie 7
Badge +24
Wat is de snelheid die u op https://netco-fpi-info.fourstack.nl te zien krijgt als u uw adres invult?
Hier al naar gekeken?
Leuk om je even gesproken te hebben, @Bijnaklaarmee . De lijn lijkt niet heel stabiel en daarom hebben we samen een monteur ingepland. Die komt volgende week woensdag. Laat je weten hoe het afloopt?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn of je hebt andere vragen, stel ze gerust!