Beantwoord

Twee 4K ontvangers

  • 9 July 2019
  • 6 reacties
  • 246 keer bekeken

Badge
Hoi wij hebben van de week glasvezel Internet en TV 4K besteld
In dat pakket zitten 2x 4k hd ontvangers
Vandaag het installatie pakket gekregen en daar zit maar 1x 4k hd ontvanger in
Hoe zit dat dan
Neemt de monteur er een mee ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 July 2019, 08:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Dat klinkt als een foutje bij het magazijn dat ze pakketten maakt. Het lijkt me sneller om even te bellen met de klantenservice. Niet alle monteurs hebben standaard dat soort zaken bij zich namelijk.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @G.Diks, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment is de voorraad van 4K tv-ontvangers klein, en we zien dat niet elke klant beide 4K tv-ontvangers in gebruik neemt. Vandaar dat wij of 1 4K HD tv-ontvanger 4K of 1 4K HD tv-ontvanger + 1 HD tv-ontvanger opsturen. Wanneer je aangeeft, zoals je nu doet, dat je graag een tweede ontvanger erbij wil bestellen dan kan dat uiteraard wel!

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik de tweede 4K HD tv-ontvanger voor je aanvragen zodat je die zo snel mogelijk in huis hebt! De monteur heeft er namelijk niet standaard een mee.
Badge
Heb mijn profiel aangevuld
Reputatie 7
Badge +21
@G.Diks, top dankjewel! Ik zie dat de order nog open staat. Het abonnement gaat in principe op 2 augustus in. Vanaf het moment dat de order gereed is kan ik de tweede ontvanger aanvragen. Dus helaas is het nog even wachten tot alles geactiveerd is. Ik hou het in de gaten, het kan namelijk zijn dat het een paar dagen eerder al actief is. Op het moment dat de order gereed is zal ik de tweede ontvanger voor je aanvragen. Hier ontvang je dan een bericht van via de mail!
Het heeft ook geen zin om op een HD televisie een 4K ontvanger aan te sluiten.

En het HD-aanbod wordt op een 4K televisie ook niet beter met de 4K ontvanger.
Reputatie 7
Badge +21
@G.Diks, ik heb inmiddels de tweede 4K tv-ontvanger aangevraagd zoals afgesproken! 😉

Reageer