Beantwoord

Twee afstandsbedieningen met defecte functietoetsen

  • 19 January 2020
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Twee van mijn afstandbedieningen hebben defecte functietoetsen, geluid harder en zachter zetten bij de ene en bij de andere is het vooruitspoelen en stoppen van opnames defect. 

 

Is het mogelijk dat ik twee nieuwe toegestuurd krijg?

 

Ik hoor het graag.

 

Vriendelijke groet,

 

Barend, 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 January 2020, 09:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@oudenbarend 

 

Tijd voor twee nieuwe afstandsbedieningen ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Is mij niet gelukt, foutmelding komt inderdaad in mijn scherm te staan.

Reputatie 7
Badge +28

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? 

Dit kun je doen via Mijn KPN. 

Ga dan naar producten en dan product toevoegen. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @oudenbarend, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Voorwaarde is inderdaad dat je jouw abonnement voor internet en tv hebt gekoppeld in MijnKPN. Als dat het geval is, zou je geen foutcode moeten krijgen! 

Lukt het alsnog niet? Dan help ik je graag verder. Wil je het dan even aangeven?:slight_smile:

 

Het is gelukt, heel erg bedankt.

 

Nog een vraagje, vanaf 26 januari is het zo dat het mobiele abonnement van telfort wat wij hebben overgaat naar kpn. Hoe moet ik combivoordeel pakken of geldt dat niet in dit geval?

Reputatie 7
Badge +21

@oudenbarend, graag gedaan! De voordelen die jouw mobiele nummer nu heeft blijven gewoon geldig.. Dus je hoeft daar niks voor te doen! 

Reageer