Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Twee ontvangers kunnen niet tegelijkertijd aan

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
We hebben 2 tv ontvangers van KPN.
Eén in de woonkamer en één op de bovenverdieping.
Wanneer we beide ontvangers tegelijkertijd aan doen, storen ze op elkaar.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Koen_1 8 januari 2018, 17:17

Hoi @Apip, welkom op het forum! Lastige situatie! Net zoals @joss1965 ben ik benieuwd hoe je tv ontvangers precies aangesloten zijn. Als dit bijvoorbeeld via DVS adapters is kan het zijn dat de onderlinge verbindingssnelheid tussen deze adapters te laag is om op 2 tv's goed beeld te kunnen leveren. De oorzaak zou ook in een snelheidsprobleem van de verbinding tussen KPN en je Experiabox kunnen zitten. Als je een reactie op m'n privébericht stuurt kijk ik in de eerste plaats je verbinding na, en help ik je verder 🙂

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoe zijn de ontvangers aangesloten op de Experia, rechtstreeks of via andere apparaten of een draadloze verbindingsset?
Welke storingen ervaar je?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Apip, welkom op het forum! Lastige situatie! Net zoals @joss1965 ben ik benieuwd hoe je tv ontvangers precies aangesloten zijn. Als dit bijvoorbeeld via DVS adapters is kan het zijn dat de onderlinge verbindingssnelheid tussen deze adapters te laag is om op 2 tv's goed beeld te kunnen leveren. De oorzaak zou ook in een snelheidsprobleem van de verbinding tussen KPN en je Experiabox kunnen zitten. Als je een reactie op m'n privébericht stuurt kijk ik in de eerste plaats je verbinding na, en help ik je verder 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Dag @Apip, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?

Reageer